ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مشاركت 20 هزار استاد و دانشجو در طرح ضيافت انديشه دانشگاه آزاد (13 شهریور 91)

مشاركت 20 هزار استاد و دانشجو در طرح ضيافت انديشه دانشگاه آزاد (13 شهریور 91)

قريب به بيست هزار تن از دانشگاهيان دانشگاه آزاد اعم از استادان و دانشجويان در طرح ضيافت انديشه شركت كردند.


به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر مظاهري معاون فرهنگي دانشگاه آزاد با اعلام اين خبر گفت: بر اساس آمار موجود بالغ بر بيست واحد دانشگاهي در مناطق مختلف پذيراي داوطلبان شركت در طرح ضيافت انديشه بودند كه اين طرح در طول ماه مبارك رمضان اجرا شد.

وي افزود: اين طرح كه همزمان با ماه مبارك رمضان در اواخر تيرماه آغاز شد با استقبال گسترده‌تري نسبت به سالهاي گذشته همراه شد.

معاون فرهنگي دانشگاه آزاد در ادامه گفت:‌ اين طرح از جمله برنامه‌هاي موفق فرهنگي بوده كه به ابتكار نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها در طي سالهاي گذشته به منظور ارتقا سطح معرفت ديني و آشنايي بيشتر استادان و دانشجويان با معارف ديني برگزار شد.

وي افزود: در بخش دانشجويي اين طرح، دانشجويان در برنامه‌هاي مختلف فرهنگي، آموزشي و فوق برنامه شركت مي‌‌كنند و تعامل معاونت فرهنگي و آموزشي دانشگاه در توفيق آن موثر بوده است.

دكتر مظاهري با تمجيد از همكاري تمامي دانشگاه‌ها اعم از دولتي و آزاد اسلامي در اجراي اين طرح بزرگ، آن را نمونه برجسته‌اي از همكاري‌هاي فرهنگي در دانشگاه‌ها قلمداد كرد و افزود: واحدهاي دانشگاهي اين طرح را به مدت 14 روز آموزشي اجرا كردند و در آن مديران فرهنگي واحدهاي دانشگاهي همگام با معاونان آموزشي، مديران گروه‌هاي معارف اسلامي و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري تعامل مناسبي داشته و در تامين مقدمات مورد نياز يكديگر را ياري كردند.

کلمات کلیدی: طرح ضيافت انديشه دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، تعداد شرکت کنندگان طرح ضيافت انديشه دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image