ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی آغاز ثبت نام کاردانی ترمی علمی کاربردی از امروز/ شرایط متفاوت پذیرش (13 شهریور 91)

آغاز ثبت نام کاردانی ترمی علمی کاربردی از امروز/ شرایط متفاوت پذیرش (13 شهریور 91)

ثبت نام در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه علمی کاربردی به گفته معاون سنجش و خدمات این دانشگاه از امروز در سامانه سازمان سنجش آغاز خواهد شد.


علی صدر در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اضافه کرد: داوطلبان از امروز با مراجعه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org می توانند نسبت به نام نویسی در این دوره اقدام کنند و 20 شهریورماه آخرین مهلت ثبت نام است.

وی با بیان اینکه پذیرش این دوره از دانشجویان بدون کنکور صورت می گیرد، اظهار داشت: معدل دیپلم، بومی یا غیربومی بودن و نوع شغل ملاک پذیرش داوطلبان در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته سال جاری دانشگاه جامع علمی کاربردی به شمار می آید.

به گفته معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی این پذیرش در 266 رشته و 2705 کد رشته محل همچنین حدود 550 مرکز آموزش علمی کاربردی با ظرفیت پذیرش 64 هزار دانشجو در 4 گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر صورت می گیرد.

کلمات کلیدی: علمی کاربردی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، زمان آغاز ثبت نام کاردانی ترمی علمی کاربردی، وب سایت ثبت نام کاردانی ترمی علمی کاربردی، شرایط پذیرش کاردانی ترمی علمی کاربردی

آمار بازدید: 1884 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
shorough دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴

نتیجش کی میخوادبیاد حالا که شد10 مهر