ارتباط مستقیم با 30588 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد کارت کنکور کارشناسی ارشد 92 از فردا توزیع می شود / جزئیات رفع نقص

کارت کنکور کارشناسی ارشد 92 از فردا توزیع می شود / جزئیات رفع نقص

جزئیات تاريخ‌، محل‌ رفع نقص كارت و برگزاري‌ آزمون‌ ورودي تحصيلات‌ تكميلي‌ (دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ داخل‌) سال‌ 1393 و همچنين‌ نوزدهمين دوره المپياد علمي‌ دانشجويي‌ كشور اعلام شد. به گزارش خبرنگار مهر، آزمون برای ‌136 كد رشته‌‌ امتحاني‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ 16، 17 و 18 بهمن‌ماه 92 و براساس اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون رشته امتحاني مربوط برگزار می شود.


داوطلبان‌ متقاضي‌ هر يك‌ از كدرشته‌هاي امتحاني‌ لازم‌ است‌ به نشاني مندرج بر روي كارت شركت در آزمون مراجعه کنند.

كارت شركت در آزمون حاوي اطلاعات ثبت‌نامي، تاريخ و محل برگزاري آزمون داوطلبان از روز يكشنبه 13 بهمن ماه براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌اي (نام‌، نام‌خانوادگي، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد رهگيري) نسبت به پرينت كارت شركت در آزمون اقدام کنند.

براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است و كليه داوطلبان بايد شخصاً براي پرينت كارت شركت در آزمون اقدام کنند.

آندسته از داوطلبانيكه علاوه بر كد رشته امتحاني اصلي متقاضي شركت در يكي از 66 كدرشته امتحاني به عنوان رشته امتحاني دوم نيز بوده‌اند، باید كارت شركت در آزمون رشته امتحاني دوم خود را نيز از سايت اين سازمان پرينت و به آدرس حوزه امتحاني مندرج بر روي كارت مراجعه کنند.

برگزاری 8 رشته منحصرا در تهران / یک رشته منحصرا در قم و مشهد/ صدور کارت 6 كدرشته امتحاني توسط دستگاههاي اجرايي

آزمون‌ كدرشته‌‌هاي امتحاني 1129 (زبان و ادبيات اردو)، 1154 (مطالعات دفاعي استراتژيك)، 1155 (اطلاعات استراتژيك)، 1156 (آماد)، 1157 (مديريت بحران)، 1287 (مهندسي طراحي محيط زيست)، 1356 (نمايش عروسكي) و ‌‌1360 (مجموعه موسيقي‌)، منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد و داوطلبان‌ هريك از كد‌رشته‌هاي امتحاني مذكور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاريخ مندرج بر روي كارت شركت در آزمون به حوزه امتحاني مربوط در شهرستان تهران مراجعه کنند.

آزمون كدرشته امتحاني 1152 (مجموعه مدرسي الهيات و معارف اسلامي) منحصراً در شهرهاي مقدس مشهد و قم برگزار مي‌شود. لذا حوزه امتحاني داوطلبان اين كدرشته امتحاني با توجه به استان محل اقامت آنان (براساس تقاضانامه ثبت‌نامي تكميلي توسط داوطلبان) تعيين شده است و لازم است اين داوطلبان با توجه به آدرس درج شده بر روي كارت شركت در آزمون خود به حوزه امتحاني مربوط مراجعه کنند.

محل برگزاري آزمون براي 6 كدرشته امتحاني شامل كدرشته‌هاي امتحاني 1147، 1149‌،‌1150‌، 1151، 1153و‌ 1158 كه ثبت‌نام آنها توسط دستگاههاي اجرايي ذيربط و با هماهنگي اين سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طريق اطلاعيه‌اي كه هريك از ارگانهاي ذيربط صادر می کند، آزمون اين كدرشته‌ها در تاريخ هاي پيش‌بيني شده برگزار خواهد شد. براي اين دسته از داوطلبان كارت شركت ‌در ‌آزمون از طريق سايت سازمان صادر نشده است.

جزئیات دریافت کارت المپياد علمي دانشجويي

اولين مرحله آزمون نوزدهمين دوره المپياد علمي دانشجويي كشور در رشته‌هاي زبان و ادبيات فارسي (كد 1101)، مجموعه علوم اقتصادي (كد 1105)، الهيات و معارف اسلامي – علوم قرآن و حديث (كد1111)، مجموعه علوم تربيتي 1(كد1117)، مجموعه حقوق (كد 1126)، مجموعه شيمي (كد1203)، فيزيك (كد1204)، مجموعه زيست شناسي (كدهاي 1206، 1213 و 1214)، مجموعه آمار (كد1207)، مجموعه رياضي (كد1208)، مجموعه مهندسي برق (كد1251)، مجموعه مهندسي شيمي (كد1257)، مجموعه مهندسي عمران (كد1264)، مجموعه مهندسي مكانيك (كد1267)، مجموعه مهندسي كامپيوتر (كد1277)، مهندسي كشاورزي – زراعت و اصلاح نباتات (كد1303) و طراحي صنعتي (كد1362) برگزار می شود.

با توجه به برگزاري همزمان آزمون كارشناسي ارشد سال 93 با این مرحله از نوزدهمین دوره المپیاد، آن دسته از داوطلباني كه منحصراً متقاضي شركت در آزمون المپياد علمي دانشجويي كشور شده‌اند، لازم است براساس برنامه زماني اعلام شده براي هريك از رشته‌هاي مذكور، در آزمون رشته امتحاني دوره كارشناسي ارشد مربوط شركت کنند همزمان باید با ساير داوطلبان كد رشته هاي مربوط از تاریخ 13 بهمن به سايت اينترنتي سازمان مراجعه و نسبت به پرينت كارت شركت در آزمون اقدام و براساس تاريخ و آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه کنند.

نحوه رفع نقص كارت شركت در آزمون

چنانچه‌ زبان‌ خارجي‌ مندرج‌ در كارت‌ شركت در آزمون داوطلبي با زبان‌ خارجي‌ وي‌ در ثبت‌نام‌ اينترنتي انجام شده، مغايرت‌ دارد، يا در رابطه با معلوليت (نابينا، ناشنوا و معلول) اختلافي مشاهده مي‌شود، ضروري است از روز دوشنبه 14 بهمن از ساعت 8:00 تا 12:00 و 14:00 تا 17:00 به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه‌هاي مربوطه که در سایت سازمان درج شده، مراجعه کنند.

درصورتيكه‌ در رابطه‌ با ساير مندرجات‌ كارت شركت در آزمون از جمله نام رشته تحصيلي، نام محل تحصيل و معدل دوره كارشناسي (معدل براساس مفاد بند « هـ » مندرج در اين اطلاعيه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اينترنتي انجام شده، اشكالي‌ مشاهده‌ مي‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد يا موارد مذكور از طريق لينك مربوط حداكثر تا تاريخ 18 بهمن منحصراً به سايت اينترنتي سازمان قسمت ويرايش اطلاعات كارت مراجعه و از آن طريق اقدام شود.

داوطلبان شركت‌كننده چنانچه متقاضي اعمال بند مربوط به گزينش در رشته‌هاي دانشگاه پيام‌نور و موسسات غيرانتفاعي مي‌باشند لازم است نسبت به پرداخت مبلغ 58.000 (پنجاه و هشت هزار) ريال بصورت الكترونيكي از طريق سايت سازمان اقدام کرده و سپس بند مربوط را در قسمت ويرايش علامتگذاري کنند.

داوطلبانی که موفق به مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشوند ضرورت دارد برای پیگیری موضوع در زمانهای اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رنفع نقص مطابق جدول شماره دو مراجعه نمایند.

انتشار کارنامه و فرم انتخاب رشته از نیمه دوم اردیبهشت 93

پس‌ از برگزاري‌ آزمون‌ و تصحيح‌ اوراق‌، كارنامه كليه‌ داوطلبان‌ شركت‌ كننده‌ درآزمون‌ هريك‌ از كد رشته‌هاي‌ امتحاني‌، بنحو مقتضي و در نيمه دوم ارديبهشت ماه سال 93 از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور در اختيار داوطلبان قرار داده‌ خواهد شد. آن دسته از داوطلبانيكه مجاز به انتخاب رشته شوند، حق انتخاب كد رشته محل و يا رشته محلهاي مربوط از كد رشته امتحاني مجاز يا كد رشته‌هاي امتحاني مجاز را خواهند داشت.

آمار بازدید: 462 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image