ارتباط مستقیم با 30740 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار معاون وزیر علوم: پسندیده نیست که دانشجویان از آینده خود نگران و ناامید باشند

معاون وزیر علوم: پسندیده نیست که دانشجویان از آینده خود نگران و ناامید باشند

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: تشکل‌های سیاسی دانشجویی در چارچوب قوانین و در فضایی آرام می‌توانند سبب بالندگی اجتماعی و سیاسی شوند.



سید ضیاء هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، اظهار کرد: یکی از ارکان شعار تدبیر و امید دولت یازدهم، تغییر سازنده است و تدبیر به معنای حفظ و حمایت از قابلیت‌ها و تغییر وضعیت وشیوه نامطلوب کشور است.


وی با بیان اینکه دولت یازدهم در تمام حوزه‌های مختلف کشور بر شناسایی وحفظ نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف‌ تاکید دارد، تاکید کرد: درحوزه فرهنگی با ایجاد بسترهای مشارکت دانشجویی می‌توان فعالیت‌های علمی و فرهنگی کشور را ارتقا بخشید.


وی عنوان کرد: در دانشگاه‌ها باید با توجه به سرمایه‌های ارزشمند مادی و معنوی فضای امید به آینده را افزایش دهیم و پسندیده نیست که دانشجویان نسبت به آینده خود نگران و ناامید باشند.


معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم خاطرنشان کرد: با ایجاد بستری مناسب و تقویت رابطه دولتمردان با بدنه دانشگاه می‌توان فضای بدون دغدغه و فرصتی برای بروز شکوفایی استعدادهای فرهنگی، اجتماعی وعلمی اساتید و دانشجویان را فراهم کرد.


وی اظهارکرد: ایجاد شرایط جدید و بالا بردن کیفیت کرسی‌های آزاداندیشی در فضای دانشگاه یکی ازمهم‌ترین اهداف ماست و از دیگر اهداف نیز استفاده از نظرات و دیدگاهای تشکل‌های اساتید و انجمن‌های علمی دانشجویان در تدبیر امور فرهنگی کشور است.


معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم بیان کرد: توسعه فعالیت‌های انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی وهنری در جهت بالا بردن فعالیت‌های علمی و هنری دانشجویان یکی دیگر از برنامه‌های دولت یازدهم است.

آمار بازدید: 220 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image