ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد آغازتوزیع کارت آزمون ارشد ازساعت 12

آغازتوزیع کارت آزمون ارشد ازساعت 12

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1393 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ساعت 12 امروز یکشنبه 13 بهمن ماه خبر داد.



دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه توزیع کارت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 93 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود، اظهار کرد: این آزمون برای ‌136 کد رشته‌ امتحانی‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ 16، 17 و 18 بهمن‌ماه سال 1392 برگزار خواهد شد.


وی افزود: در آزمون امسال 951 هزار و 881 داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد 112 هزار و 671 داوطلب دو رشته‌ای هستند.


مشاور عالی سازمان سنجش درباره زمان دریافت کارت توسط داوطلبان، تصریح کرد: هر داوطلب بر حسب مورد و با توجه به تاریخ برگزاری آزمون حداکثر تا روز جمعه 18 بهمن ماه می‌تواند کارت ورود به جلسه دریافت کند.


توکلی خاطر نشان کرد: داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند، بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است، لذا کلیه داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.


وی تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از 66 کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

آمار بازدید: 294 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image