ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعلام حمایت ۱۲۵ نماینده مجلس از عملکرد صندوق رفاه وزارت علوم

اعلام حمایت ۱۲۵ نماینده مجلس از عملکرد صندوق رفاه وزارت علوم


۱۲۵ نماینده مجلس از عملکرد صندوق رفاه وزارت علوم طی نامه‌ای حمایت کردند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، 125 نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از عملکرد کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه وزارت علوم حمایت کردند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

"جناب آقای دکتر فرجی‌دانا

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

با اهدای سلام؛

بی‌گمان رشد شتابان فعالیت‌های علمی و پژوهشی کشور و ایفای شایسته مسئولیت‌های جامعه دانشگاهی در راستای رفع نیازهای کشور موجب پیشرفت‌های بی‌نظیر در حوزه‌های مختلف ایران عزیز اسلامی خواهد گردید.

این پیشرفت‌های علمی و پژوهشی که بارها مورد تایید مقام معظم رهبری مدظله العالی قرار گرفته مرهون زحمات کسانی است که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت خداوند متعال و مردم گام برمی‌دارند.

عملکرد مورد تحسین صندوق رفاه دانشجویان طی سه سال گذشته در سایه مدیریت شایسته جناب آقای کیوان مرادیان‌کوچکسرایی محقق گردیده است، تعامل خوب با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات، ارتقاء تشکیلاتی صندوق به منظور چابک‌سازی و تسریع در پرداخت وام‌ها و تسهیلات دانشجویی، استفاده از ظرفیت بخش غیر دولتی در راستای حکم برنامه پنجم توسعه و افزایش قابل توجه کمی و کیفی ضریب پوشش دانشجویان متقاضی دریافت تسهیلات بدون وقفه آن هم در شرایط تحریم از نقاط قوت کارنامه و بیانگر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالای ایشان می‌باشد.

لذا بر خود فرض می‌دانیم از این زحمات بی‌شائبه به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» تشکر و قدردانی نماییم.

بدون شک حمایت و تقویت این چنین مدیران مدبر توانمند، دلسوز و پاک در ادامه روند مطلوب خدمت‌رسانی به دانشجویان عزیز کشور مورد انتظار نمایندگان ملت می‌باشد.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون حضرتعالی و همکاران گرامیتان را در خدمتگزاری شایسته به میهن عزیز و ملت شریف قدرشناس ایران اسلامی مسئلت می‌نماییم."

آمار بازدید: 182 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image