ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مراسم کلنگ زنی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

مراسم کلنگ زنی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با اشاره به محدودیت‌های ساختمان فعلی این دانشکده و نیازهای روز افزون کشور، گفت: برای بهبود وضعیت فعالیت‌های دانشکده احداث ساختمان جدیدی با 12 هزار مترمربع مساحت به عنوان ساختمان جدید دانشکده در نظر گرفته شده است.



به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا زالی در مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه توسعه کارآفرینی در کشور نیازمند یک استراتژی مشخص است، اظهار کرد: این دانشکده با در نظر گرفتن چنین رویکردی در سال 86 احداث شد که در حال حاضر دارای 38 عضو هیئت علمی و جمعا 1520 دانشجوی رشته کارآفرینی است.


وی با اشاره به اینکه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از دانشکده‌های پیشرو در این زمینه در خاورمیانه به حساب می‌آید،خاطر نشان کرد: همچنین یکی از مسئولیت‌هایی که برعهده دانشکده کارآفرینی است پایش شاخص‌های کارآفرینی است.


وی با اشاره به اینکه پیشرو ماندن درعرصه کارآفرینی سخت تر از پیشرو شدن است، تصریح کرد: با توجه به نیازهای روز افزون کشور در زمینه کارآفرینی و همچنین محدودیتهای ساختمان فعلی، این دانشکده نیازمند گسترش بود.


رئیس دانشکده کارآفرینی درباره ویژگی‌های ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی گفت: ساختمانی در نظرگرفته شده است که به مساحت 12 هزار مترمربع و با داشتن پنج طبقه و با رویکرد کارآفرینی ساخته شود تا دانشجویان ضمن حل مشکلات بتوانند به رشد کارآفرینی در کشور نیز کمک کنند.

آمار بازدید: 254 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image