ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی رئیس دانشگاه پیام نور لرستان خبر داد: برگزاری کلاس‎های مجازی در دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان خبر داد: برگزاری کلاس‎های مجازی در دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از برگزاری کلاس‌های به صورت مجازی در دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، محمدرضا جعفری از تدریس تعدادی از کلاس‎های این دانشگاه به صورت مجازی خبر داد و گفت: کیفیت آموزش در این دوره‎ها فرقی با آموزش در کلاس‎های حضوری دانشگاه پیام نور ندارد؛ اما یادگیری در این دوره‎ها به مراتب بهتر صورت می‎گیرد زیرا برگزاری کلاس‎ها به شکل آنلاین یا مجازی است و در زمان و هزینه‎ها صرفه‎جویی صورت خواهد گرفت.

وی با تشریح جزئیات تدریس تعدادی از کتب این دانشگاه به صورت الکترونیک بیان کرد: دانشجویان می‎توانند از منزل خود یا هر جای دیگری به جز دانشگاه حتی از طریق وایرلس و بدون استرس در سر کلاس‎ها حاضر شوند.

دکترجعفری در ارتباط با بهره‎گیری دانشجویان از سیستم LMS در این شیوه جدید از آموزش الکترونیک، اظهارکرد: دانشجویان دیگر مراکز و واحدها می‎توانند به صورت الکترونیک و بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس درس شرکت و بر دانش خود بیافزایند.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان افزود: در این صورت، نه‎ تنها ضعف و قوت دانشجو در بخش‎های مختلف درسی توسط استاد معلوم می‎شود؛ بلکه دانشجو و استاد به تبادل سئوال و جواب می‎پردازند و روند کلاس آنلاین همانند کلاس‎های حضوری خواهد بود.

وی در ارتباط با استادانی که به صورت آنلاین تدریس می‎کنند، تاکید کرد: استادانی که در دوره‎های مجازی تدریس می‎کنند با استادان دوره‎های حضوری یا سایر دوره‎های مجازی فرقی ندارند.

جعفری اضافه کرد: از مزیت‎های این شیوه آموزشی می‎توان به شرکت در کلاس به صورت گروهی و خانوادگی، پایین آمدن هزینه‎ها، امکان دسترسی به محتوا و مطالب کلاس‎ها به صورت مالتی مدیا و حتی فیلم ضبط شده کلاس و برگزاری کلاس‎ها در هر زمان و مکان اشاره کرد.

آمار بازدید: 621 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image