ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور اعلام نتایج آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در ساعت 20 امشب (15 شهریور 91)

اعلام نتایج آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در ساعت 20 امشب (15 شهریور 91)

مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام نتایج آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: نتایج این آزمون ساعت 20 امشب در سامانه سازمان سنجش منتشر می شود.


حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: متقاضیان می توانند از ساعت 20 امروز سه شنبه 14 شهریورماه با مراجعه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای دریافت نتیجه نهایی خود مراجعه کنند.

وی با اشاره به تعداد پذیرفته شدگان در این آزمون، اظهار داشت: تعداد 52 هزار و 917 نفر پذیرفته شدگان کدرشته محلهای متمرکز و تعداد یک هزار و 566 نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محلهای نیمه متمرکز آزمون مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دوره های ترمی 91 دانشگاه جامع علمی کاربردی به شمار می آیند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، بر اساس برنامه زمانی مشخص شده تمام پذیرفته شدگان دوره های متمرکز لازم است در یکی از روزهای دوشنبه تا پنجشنبه 27 تا 30 شهریورماه با در دست داشتن مدارک لازم به مراکز مورد پذیرش برای نام نویسی مراجعه کنند.

توکلی ادامه داد: معرفی شدگان چند برابر کدرشته محلهای نیمه متمرکز برای شرکت در مراحل مصاحبه یا آزمون عملی ضرورت دارد در یکی از روزهای 25 تا 27 شهریورماه با در دست داشتن مدارک لازم به مراکز مورد پذیرش مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در آزمون مقطع کارشناسی پیوسته 481 نفر در کد رشته های متمرکز و 328 نفر در کد رشته های نیمه متمرکز پذیرفته شدند. در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته های متمرکز 52 هزار و 436 نفر و یک هزار و 85 نفر در رشته های نیمه متمرکز معرفی شدند.

کلمات کلیدی: زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی پیوسته، زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته، زمان اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی، کنکور کاردانی به کارشناسی، کنکور کارشناسی ناپیوسته

آمار بازدید: 869 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image