ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد شعبات علوم تحقیقات و واحدهای سما دانشگاه آزاد ادغام شود

شعبات علوم تحقیقات و واحدهای سما دانشگاه آزاد ادغام شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی گفت: شعبات علوم تحقیقات و واحدهای سما دانشگاه آزاد در شهرها ادغام شود و در یک مجموعه قرار گیرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آمل؛ فاضل لاریجانی با حضور در نشست روسای شعبات علوم و تحقیقات که به ریاست علی عباس‌پور در واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد، اظهار داشت: تجاری شدن پژوهش منشا پیشرفت واحد‌های دانشگاهی است.

لاریجانی با اشاره به اینکه تجاری شدن پژوهش و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد جزو سیاست‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است، تصریح کرد: این می‌تواند برای واحدها منشا پیشرفت و برکات زیادی باشد.

وی بیان داشت: خود این اقدام نیز محک و معیاری بر کیفیت پژوهش‌های انجام شده در واحد‌های دانشگاهی است و از این رو به ارتقا کیفیت واحد‌ها کمک می‌کند.

رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با بیان اینکه تجاری شدن پژوهش و فعال‌سازی مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان بتواند به نحو موثری به عنوان یکی از منابع در آمدی واحدهای دانشگاه آزاد در آینده شود، تاکید کرد: این مستلزم مدل تعریف شده و مکانیزم‌های شفاف برای فعالیت‌های مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان در واحدهای دانشگاهی است.

لاریجانی با تاکید بر هم‌افزایی بیشتر شعبات واحدهای علوم و تحقیقات اظهار داشت: پیشنهاد می‌دهیم که شعبات علوم و تحقیقات در هر شهری که واحد دانشگاه آزاد در آن شهر وجود دارد با هم ادغام شوند و مانند مجموعه سما در یک ساختار واحدی قرار گیرند.

آمار بازدید: 1147 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image