ارتباط مستقیم با 30739 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور طی 3 سال گذشته پیام‌نور زنجان 10 برابر پیشرفت داشته است

طی 3 سال گذشته پیام‌نور زنجان 10 برابر پیشرفت داشته است

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: طی سه سال گذشته دانشگاه پیام نور زنجان ده برابر پیشرفت فیزیکی و علمی داشته است.


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان سید محمد موسوی ظهر امروز در حاشیه تجلیل از برگزیدگان علمی و فرهنگی پیام نور زنجان اظهار داشت: پیام نور ظرفیت‌های فراوانی برای پرورش نخبگان علمی دارد که نباید از آن غافل شویم.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان با اشاره به اینکه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه کشور است، تصریح کرد: این دانشگاه یک سوم از جمعیت دانشجویان کشور را به خود اختصاص داده است.

این مسئول با بیان اینکه این دانشگاه در سراسر کشور به صورت شبکه‌ای گسترش یافته است، تاکید کرد: در استان زنجان دانشگاه پیام نور با یک ستاد مرکزی و 9 واحد و مرکز به آموزش 20 هزار دانشجوی بومی می پردازد.

وی با بیان اینکه بعد فرهنگی و مذهبی دانشگاه پیام نور بر ابعاد دیگر آن غلبه دارد، ادامه داد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور دانشگاه پیام نور را در سال 1390 به عنوان دانشگاه برتر فرهنگی اعلام کرده است.

موسوی سهم استان زنجان را در این انتخاب برجسته دانست و اضافه کرد: پیام نور استان زنجان با برگزاری مسابقات مختلف و میزبانی از مراسمات فرهنگی و علمی به رشد این شاخص کمک شایانی کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان از رشد زیر ساخت‌های الکترونیکی در دانشگاه پیام نور یاد و تشریح کرد: در فضای مجازی این دانشگاه موفق به حذف مکاتبات اداری، برگزاری جلسات درس از طریق ویدئو کنفرانس و برگزاری امتحانات الکترونیکی است.

این مسئول ادامه داد: دانشگاه پیام نور در سال 1392 به عنوان دومین دستگاه اداری در زمینه زیر ساخت‌های الکترونیکی انتخاب شده است.

وی دانشگاه پیام نور زنجان را دارای ظرفیت قوی پژوهشی دانست و گفت: دانشگاه پیام نور توانسته رتبه هشتم را در بین مراکز آموزشی به خود اختصاص داده است.

موسوی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور زنجان در سه سال گذشته شاهد توسعه 10 برابری در زمینه توسعه علمی و فیزیکی بوده است.

آمار بازدید: 186 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image