ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور امسال "ایسنا" هم کنکوری شد

امسال "ایسنا" هم کنکوری شد

تاریخ تاسیس ایسنا موضوع یکی از سوالات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393 شد.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آزمون کارشناسی ارشد سال 1393 رشته علوم ارتباطات اجتماعی که صبح روز پنجشنبه برگزار شد، در سوال 91 مجموعه سوالات تاریخ معاصر ایران و جهان، زمان تاسیس خبرگزاری ایسنا مورد پرسش قرار گرفت.

به گزارش ایسنا برای این سوال چهار سال پیاپی از 1377 تا 1380 در نظر گرفته شده بود که پاسخ صحیح سال 1378می‌باشد.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ تنها خبرگزاری با هویت دانشجویی و نخستین خبرگزاری غیردولتی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محسوب می شود که امتیاز آن در تاریخ 1378/4/2 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجویان ایران با بهره‌گیری از سرمایه‌ی اندیشه، صداقت و با تکیه بر توان، خلاقیت، نوآوری جوانان دانشجو در 13 آبان 1378 با اظهار لطف مقام معظم رهبری خطاب به ایسنا که فرمودند: "اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید." با هدف اطلاع رسانی صحیح، بهنگام و همه جانبه به صورت آزمایشی و در 16 آذر همان سال مصادف با روز دانشجو به صورت رسمی به عرصه اطلاع‌رسانی گام نهاد.

رسالت اصلی این رسانه خبری از بدو تاسیس تاکنون ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی و شکل‌گیری حلقه واسط بین مسوولان، نخبگان و مردم بوده است.

آمار بازدید: 196 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image