ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تفکر علمی در دانشگاه‌ها حاکم شود

تفکر علمی در دانشگاه‌ها حاکم شود

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های شمالی کشور با بیان اینکه ارزش‌های اسلامی باید در محیط‌های دانشگاهی رعایت شود، گفت: تفکر علمی باید در دانشگاه‌ها حاکم شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، احمد شاهورانی شامگاه چهارشنبه در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و معرفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از حضور مردم در خلق حماسه 22 بهمن قدردانی کرد.

وی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) پیشوای جامعه اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه امروز شاهد سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم، افزود: هنوز شاهد حرارت وحدت و روحیه انقلابی در مردم قهرمان ایران اسلامی هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به علم و دانش، ادامه داد: هیچ مسئله‌ای بالاتر از توجه به دانش و علم نیست که این امر موجب حرکت جامعه به جلو می‌شود.

شاهورانی با اشاره به اینکه جامعه ما در 35 سال پس از پیروزی انقلاب حرکت‌های خوبی داشته است، تصریح کرد: یکی از این حرکت‌ها تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی بوده که امروز به بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شده است.

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های شمالی کشور اضافه کرد: مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی باید برای خدمت به فرزندان این مرز و بوم ادای وظیفه کرده و در رسیدن به اهداف دانشگاه با برنامه‌ریزی مناسب و ادامه کار دیگران دانشگاه را به جلو هدایت کنند.

وی نگاه ویژه ریاست عالی دانشگاه را بر ارزش‌ها و کار روی مسائل فرهنگی دانست و گفت: ارزش‌های اسلامی باید در محیط‌های دانشگاهی رعایت شود.

به گفته شاهورانی، یک مسئول قبل از اینکه به عنوان مقام پاسخگو باشد باید خود معلم اخلاق محسوب شود و روش‌های او مبتنی بر ارزش‌های اسلامی باشد.

وی متذکر شد: در دانشگاه باید محیطی را آماده کنیم تا نشانه ارزش‌های اسلامی باشد و حرکت دانشگاه به طرف آرمان‌ها و اهداف آن سوق پیدا کند.

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های شمالی کشور با مهم دانستن اولویت‌های کاری مسئولان واحدهای دانشگاهی، خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی، استفاده از تمام نیروها و ظرفیت‌های موجود در واحدهای دانشگاهی و ... باید در اولویت‌ کاری واحدهای دانشگاهی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز در دانشگاه‌ها باید تفکر علمی حاکم شود، یادآور شد: هر مسئله مهمی در تکنولوژی باید در دانشگاه‌ها تحقیق و پژوهش شده و پس از به نتیجه رسیدن وارد جامعه شود بنابراین دانشگاه‌ها می‌توانند تحول علمی در جامعه به‌وجود آورند.

معاون سما در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مراکز علمی و مهم کشور است که موجب ارائه خدمات زیادی به فرزندان این مرز و بوم شده است.

حجت‌الاسلام احمد قلی‌زاده، رسیدن به اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی را هدف رئیس عالی این دانشگاه دانست.

وی افزود: مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت اصول اخلاق‌مداری، داشتن صبر و حوصله و برقراری ارتباط مؤثر در پیشبرد اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی کوشا باشند.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور علیرضا امیرتیموری به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان معرفی و از تلاش‌های قاسم فرج‌پور رئیس سابق این واحد قدردانی شد.

امیرتیموری، عضو هیئت علمی و معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، دانشیار پایه 15 گروه ریاضی و... را در کارنامه خود دارد.

حاضران جلسه مذکور با حضور بر مزار دو شهید گمنام محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

آمار بازدید: 92 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image