ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اختصاص بیش از 255 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان واحد علوم و تحقیقات

اختصاص بیش از 255 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان واحد علوم و تحقیقات

معاون اداری و مالی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از تخصیص بیش از255میلیارد و 708میلیون ریال وام کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان این واحد در9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: 5868 نفر از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات از تسهیلات وام بانک صادرات، وام‌های کوتاه مدت و میان مدت و وام بلندمدت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ... استفاده کرده‌اند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکترنقی شجاع با بیان این مطلب که معاونت اداری و مالی واحد علوم و تحقیقات در9 ماهه سال جاری بیش از309 میلیارد و891 میلیون ریال تسهیلات به صورت وام برای اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان این واحد اختصاص داده است، افزود: از مجموع این تسهیلات بیش از255 میلیارد و708میلیون ریال تسهیلات کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و بیش از54 میلیارد و182 میلیون ریال تسهیلات به صورت وام پرداختی به کارکنان و اعضای هیأت علمی اختصاص یافته است.

به گفته معاون اداری و مالی واحد علوم و تحقیقات، تسهیلات پرداختی همچون وام ضروری، خرید مسکن، ودیعه مسکن، تعمیرات مسکن و صندوق پس انداز بیشترین وام‌های پرداختی به کارکنان و اعضای هیأت علمی این واحد را به خود اختصاص می‌دهد.

آمار بازدید: 249 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image