ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توضیح رئیس سنجش درباره سوالات احمدی‌نژادی

توضیح رئیس سنجش درباره سوالات احمدی‌نژادی

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره برخی سوالات مربوط به دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در آزمون کارشناسی ارشد امسال توضیحاتی را ارائه کرد.


به گزارش ایسنا، ابراهیم خدایی در گفتگو با عصرایران درباره طرح سوالاتی درباره احمدی‌نژاد در آزمون ارشد امسال گفت: سازمان سنجش آموزش کشور به دنبال پیروی یا پیگیری فعالیت‌های سیاسی نیست و چنین اقداماتی را به ضرر عملکرد خود می‌داند. سازمان سنجش تنها به معیارهای علمی در سنجش تکیه می‌کند.

وی درباره سوالات مربوط به دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد تاکید کرد: این سوالات توسط طیفی از اساتید رشته علوم سیاسی با گرایش‌های سیاسی مختلف تهیه شده است.

خدایی ادامه داد: در موضوع تهیه سوالات آزمون‌ها، تنها معیارهای علمی و استاندارد مدنظر قرار می‌گیرند. تنها اساتیدی می‌توانند برای آزمون کارشناسی ارشد سوال طرح کنند که حداقل در 2 ترم منتهی به زمان برگزاری آزمون، سابقه تدریس این درس را داشته باشند.

وی افزود: دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد یکی از واقعیت‌های تحولات سیاسی ایران است و قطعا در درس‌های مختلف رشته علوم سیاسی نیز این مقطع از تاریخ سیاسی ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد. طرح سوالات درباره این دوره یا اشاره به آن در سوالات آزمون ارشد رشته علوم سیاسی نیز در همین راستاست.

به گفته این مقام ارشد سازمان سنجش، این مجموعه در راستای سیاست‌های وزارت علوم در دولت تدبیر و امید است و بخشی از سوالات نظرسنجی در آزمون کارشناسی ارشد امسال نیز هماهنگ با این سیاست‌ها مطرح شده است.

آمار بازدید: 180 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image