ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه استقبال گرم دانشجویان علامه از "پیران" استاد بازنشسته دانشگاه

استقبال گرم دانشجویان علامه از "پیران" استاد بازنشسته دانشگاه

دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور در سالن اجتماعات دانشکده و استقبال از دکتر پیران -یکی از اساتید بازنشسته -خواستار بازگشت این استاد به دانشگاه شدند.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز پیران که در جلسه دفاع از پایان‌نامه یکی از دانشجویان در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه حضور یافته بود، با استقبال گرم دانشجویان روبرو شد.

دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی خواستار بازگشت دکتر پیران و سایر اساتید بازنشسته شده به دانشگاه شدند.

پیران نیز با تشکر از آنها و به بازنشستگی اجباری خود از دانشگاه از سال 88 به دلیل آنچه "رکود علمی" مطرح شد اشاره کرد و گفت:‌ سه سال پی در پی درگیرو بند رکود علمی شده و زودتر از موعد بازنشسته شده‌ام که این امر موجب پایمال شدن 30 سال حقوق من است و تصور من این است اقدامات غیر قانونی و پایمال شدن حق من و افرادی چون من باید در شورای بازرسی دانشگاه بررسی شود.

دکتر پناهی رئیس دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات علامه طباطبایی نیز در این باره اظهار کرد: این استاد باید درخواست بازگشت خود را به دانشگاه ارائه کند و پس از بررسی‌های لازم و درصورت نیاز دانشکده از او دعوت به عمل می‌آید.

به گفته وی، انجمن‌های علمی دانشکده نیز می‌توانند درخواست بازگشت دکتر پیران را به دانشگاه ارائه دهند تا درباره این موضوع بررسی‌های لازم انجام شود.


به گزارش ایسنا چندی پیش نامه‌ای در جهت حمایت و استقبال از دکتر پیران و اساتید بازنشسته شده دیگر در این دانشگاه با امضای بیش از 500 دانشجوی دانشکده علوم اجتماعی علامه طباطبایی تهیه شد.

آمار بازدید: 294 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image