ارتباط مستقیم با 30729 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ساختمان جدید دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد

ساختمان جدید دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد

ساختمان جدید دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جمعی از مسئولان دانشگاه افتتاح شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، ساختمان شماره 2 دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مساحتی بالغ بر 870 متر مربع در پنج طبقه در حدود یک سال طراحی و ساخته شده است.

این ساختمان با هزینه‌ای بالغ بر 670 میلیون تومان از محل درآمدهای اختصاصی دانشکده مهندسی معدن و متالورژی و برخی کمک‌های شرکت‌های معدنی ساخته شده است.

ساختمان شماره 2 دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای هفت کلاس درس، 10 اتاق ویژه اساتید و یک سالن ویژه دانشجویان دکتری با ظرفیت 46 دانشجو است.

دکتر علیرضا رهایی،‌ رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاحیه ساختمان شماره دو دانشکده مهندسی معدن و متالورژی این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی سالهای گذشته در سطح دانشگاه‌های بزرگ کشور به موضوع تحصیلات تکمیلی توجه کرده است و راه اندازی ساختمان شماره دو این دانشکده نیز در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی بوده است.

وی بیان داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی سالهای گذشته روند توسعه‌ای تحصیلات تکمیلی را مدنظر قرار داده تا بر این اساس بتواند نیروی انسانی مورد نیاز کشور و صنایع مختلف را تامین کند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطر نشان کرد: در دو دهه اخیر تمام دانشکده‌های این دانشگاه به سمت تاسیس رشته‌های کارشناسی ارشد پیش رفته‌اند.

رهایی اضافه کرد: در حال حاضر 112 مجموعه کارشناسی ارشد و 40 مجموعه دکتری در دانشکده‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه می‌شود.

آمار بازدید: 378 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image