ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز فعالیت هسته کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های لرستان

آغاز فعالیت هسته کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های لرستان

مسئول هسته کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های لرستان گفت: در دوره فعالیت هسته کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های لرستان، با تولید محتوا و تعیین موضوع، دانشگاه‌های استان نسبت به برگزاری 90 کرسی آزاداندیشی در سال 92-91 اقدام کردند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، میلاد شرفی از آغاز فعالیت هسته کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های استان خبر داد و افزود: پس از یک دوره فعالیت موثر هسته کرسی‎های آزاداندیشی دانشگاه‎های لرستان، متاسفانه فعالیت این هسته از چند ماه پیش با رکود مواجه شد که همین مساله باعث شد برگزاری کرسی‎ها در سطح دانشگاه‎های استان تحت‎الشعاع این مسئله قرار بگیرد؛ با این حال بنابر ضرورت فعالیت این هسته از سر گرفته خواهد شد.


وی ادامه داد: این هسته با بهره‌گیری از ظرفیت فکری فعالان کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌های استان نسبت به تسهیل در برگزاری هرچه بهتر کرسی‌های آزاداندیشی تلاش می‌کرد، به گونه‌ای که با نیازسنجی و آسیب‌شناسی فضای کرسی‌ها بسیاری از دانشگاه‌هایی را که نسبت برگزاری کرسی‌ها منفعلانه عمل می‌کردند، فعال کردند.


مسئول هسته کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های لرستان یادآور شد: در دوره فعالیت این هسته با تولید محتوا و تعیین موضوع، دانشگاه‌های استان نسبت به برگزاری حدود 90 کرسی آزاداندیشی در سال 92-91 اقدام کردند؛ اما متأسفانه با رکود فعالیت هسته کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری این کرسی‌ها نیز در سطح دانشگاه‌ها با رکود نسبی از بُعد کمی و کیفی مواجه شد.


شرفی تصریح کرد: اولین جلسه هسته کرسی‌های آزاداندیشی پس از وقفه چند ماهه اخیر طی هفته جاری با حضور فعالان کرسی‌های آزاداندیشی، دبیران تشکل‌های دانشجویی و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: در این جلسه برنامه‌ریزی برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در نیم‌سال تحصیلی 93 - 92 و تبادل نظر در راستای ایجاد چارت تشکیلاتی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.


مسئول هسته کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های لرستان گفت: ایجاد دبیرخانه، تولید محتوا و روابط عمومی و اطلاع‌رسانی از بخش‌های پیش‌بینی شده جهت ایجاد چارت تشکیلاتی هسته کرسی‌های آزاداندیشی است که در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.


شرفی خاطرنشان کرد: هسته کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های لرستان با محوریت بسیج دانشجویی به‌عنوان اولین هسته در سطح دانشگاه‌های کشور فعالیت خود را در سال تحصیلی 92 - 91 آغاز کرد و به دستاوردهای خوبی در راستای تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب دست یافت.


وی گفت: فعالیت این هسته باعث شد استان به‌عنوان استان پیشرو در عرصه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی معرفی شود و با این حال امیدواریم که با از سر گرفته شدن فعالیت‌های این هسته برگزاری کرسی‌ها مجدد رونق بگیرد.

آمار بازدید: 267 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image