ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد لزوم تسریع در تکمیل روشنایی پروژه بلوار دانشگاه آزاد گچساران

لزوم تسریع در تکمیل روشنایی پروژه بلوار دانشگاه آزاد گچساران

فرماندار گچساران بر لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه بلوار دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه احداث بلوار دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان که با حضور شهردار دوگنبدان و رئیس شرکت توزیع برق این شهرستان صورت گرفت‌ ضمن تاکید بر لزوم تسریح در احداث این بلوار و تامین روشنایی آن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بیش از 13 هزار دانشجو،‌ استاد و هیئت علمی دارد که روزانه از این مسیر تردد می‌کنند.

وی ادامه داد: مسیر میدان فردوسی به سایت دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پرددترین مسیرهای شهری بوده که توجه به آسفالت،‌ تکمیل بلوار ورودی دانشگاه و روشنایی این مسیر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

روشنایی معابر و خیابان‌ها یکی از درخواست‌های مکرر شهروندان است

فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت تامین روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر گفت: مهم‌ترین هدف ما خدمتگزاری به مردم بوده و تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر و ترمیم آسفالت خیابان‌ها از درخواست‌های عمده مردم از مسئولان شهری است.

رحیمی خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را برای توسعه روشنایی معابر سطح شهر بکار ببریم تا ضمن رضایتمندی مردم،‌ سبب ساماندهی و برطرف کردن مشکلات محلات مختلف شهر باشیم.

وی با اشاره به لزوم تعامل و هماهنگی مسئولان ادارات و نهادها در اجرای پروژه‌ها افزود: امروز تعامل بسیار خوبی بین مسئولان این شهرستان برای ارائه خدمت در زمینه‌های مختلف وجود دارد و همین تعامل و همدلی، رضایت شهروندان از خادمان خود را به همراه خواهد داشت.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: با انجام روشنایی بلوار دانشگاه طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده، گامی موثر در راستای رفاه و آسایش ساکنین منطقه برداشته شود.

رحیمی از مسئولان مربوطه خواست تا در زمینه تکمیل بلوار دانشگاه آزاد و تامین روشنایی این مسیر اقدامی عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

آمار بازدید: 272 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image