ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی آموزش مجازی به دانشگاهیان عمره‌گزار

آموزش مجازی به دانشگاهیان عمره‌گزار

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: آموزش مجازی به دانشگاهیان عمره گزار با همکاری آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری از 6 اسفندماه آغاز می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از لبیک، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی اخویان معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: آموزش مجازی به دانشگاهیان عمره‌گزار با همکاری آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری از 6 اسفندماه آغاز می‌شود.

وی افزود: آموزش مجازی در دو قالب آنلاین و آفلاین و با موضوعات اسرار حج و عمره، معارف، تاریخ اسلام، احکام عمومی، احکام مختص به عمره، آشنایی با عقاید و مسائل وهابیت، مهدویت، آشنایی با قرآن، عفاف و حجاب برگزار می‌شود و بسته‌های آموزشی نیز قابل دریافت خواهد بود.

اخویان گفت: متقاضیان دانشجو می‌توانند از روز سه‌شنبه با مراجعه به لینک آموزش مجازی و ثبت نام در دوره‌های ویژه عمره دانشجویی از برنامه های آموزشی این سایت بهره مند شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌های دوره اول آموزش مجازی روز سه‌شنبه 6 اسفندماه از ساعت 19:00 تا 20:30 با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد در خصوص آشنایی با قرآن و پاسخ به سوالات دانشجویان برگزار خواهد شد و مراحل بعدی از طریق سایت لبیک اعلام می شود.

گفتنی است زائرین دانشجو باید نرم افزار کلاس آنلاین را از سایت مربوطه دریافت و در سیستم خود نصب کنند. همچنین قبل از شرکت در کلاس ها باید حتما در سایت zaer.hajj.ir ثبت نام کنند.

آمار بازدید: 1013 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image