ارتباط مستقیم با 30739 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کسب شش رتبه توسط دانشگاه شیراز در جشنواره ملی حرکت

کسب شش رتبه توسط دانشگاه شیراز در جشنواره ملی حرکت

مدیر امور علمی دانشجویان دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه در شش زمینه جشنواره ملی حرکت حائز رتبه شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، صدیقه فروتن بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 87 مدیریت امور علمی دانشجویان دانشگاه شیراز راه‌اندازی شد، در ابتدای کار 45 انجمن علمی در دانشگاه شیراز وجود داشت که تخصصی بودند و اکنون بعد از این چند سال 67 انجمن علمی داریم که 15 مورد آن انجمن علمی بین‌رشته‌ای است.

وی افزود: فعالیت‌هایی که متضمن همکاری بین‌دانشگاهی با علوم پزشکی، بنیاد نخبگان، پارک‌های علمی و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه صنعتی باشد، توسط این مدیریت هدایت و پیگیری می‌شود.

فروتن ادامه داد: در حال حاضر به عنوان مثال بازوی جراحی، آنژیوکت هوشمند و بسیاری طرح‌های دیگر در این زمینه در حال پیگیری است.

مدیر امور علمی دانشجویان دانشگاه شیراز اضافه کرد: تاکنون حدود 100 طرح زیر نظر استاد ناظر و مشاور مورد حمایت قرار گرفته که 60 طرح به موفقیت دست یافته و نتایج آن منتشر شده است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری کارگاه‌های علمی در راستای کاربردی شدن آموزش‌ها، خاطرنشان کرد: با این هدف دو کمیته حمایت و نظارت برای انجمن‌های علمی و طرح‌های پژوهشی تشکیل دادیم.

فروتن بیان کرد: هر ساله جشنواره ملی حرکت از سوی وزارت علوم برای رقابت بین حدود 6 هزار انجمن علمی سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: دانشگاه شیراز با 67 انجمن علمی در جشنواره ششم حرکت شرکت کرد که در آن 13 هزار اثر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف حضور یافته بود.

این مسئول با بیان این که یک‌هزار و 142 اثر به دبیرخانه جشنواره در شیراز ارسال شده بود، گفت: سطح آثار بالا بود و از میان آنها 19 اثر به جشنواره ارسال و شش مقام کسب شد که با این نتایج در صدر 81 دانشگاه‌ کشور قرار گرفتیم.

مدیر امور علمی دانشجویان دانشگاه شیراز افزود: خود من به عنوان مدیر علمی برگزیده و زهرا فرامرزی به عنوان کارشناس برگزیده انجمن‌های علمی انتخاب شدیم.

فروتن ادامه داد: انجمن علمی بیوتکنولوژی کشاورزی شیراز به عنوان انجمن علمی دانشجویی برگزیده در زمینه نوآوری، انجمن علمی معماری این دانشگاه به عنوان انجمن علمی قابل تقدیر در زمینه مسابقه علمی و فناورانه، انجمن علمی تاریخ این دانشگاه به عنوان انجمن علمی برگزیده در زمینه نشریه علمی گروه علوم انسانی و انجمن علمی زراعت و اصلاح نباتات به عنوان انجمن علمی قابل تقدیر در زمینه نشریه گروه کشاورزی و علوم دامی انتخاب شدند.

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image