ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار سومین نمایشگاه کارآفرینی با وسعت بیشتری برگزارمی‌شود

سومین نمایشگاه کارآفرینی با وسعت بیشتری برگزارمی‌شود

سال آینده سومین نمایشگاه کارآفرینی و توسعه اشتغال را با قدرت و وسعت بیشتر برگزار خواهیم کرد.



پورایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه مرکزی، با بیان این مطلب که نمایشگاه‌های توسعه کارآفرینی از نمایشگاه‌های پایه درهر کشور محسوب می‌شوند، گفت: دانشگاه علمی‌کاربردی سعی دارد آموزش‌های مهارتی را در ایران نهادینه کند و برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها فرصتی برای دستیابی به این هدف است.


وی با اشاره به بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از این نمایشگاه گفت: اینگونه اقدامات می‌تواند برای برون‌رفت از مشکلاتی همچون بیکاری و دستیابی به خودکفایی مؤثر واقع شده و اهمیت دادن به نظام آموزشی مهارتی و آموزش‌های شغل‌محور را گوشزد کند.


پورایمانی توجه به آموزش‌های کاربردی را زمینه‌ساز ایجاد تحول در زمینه نیروی انسانی دانست و افزود: اگر قرار باشد کشور توسعه پیدا کند و در سطح دنیا موفق باشد به نیروی انسانی صاحب مهارت نیاز دارد.


وی درباره حضور و تأثیر جهاد دانشگاهی در برگزاری این نمایشگاه و توسعه کارآفرینی گفت: سازمان همیاری اشتغال جهاد دانشگاهی در بخش کمیته علمی با این نمایشگاه همکار بود و در بخش مهم کلینیک کارآفرینی و اشتغال توانست خدمات مؤثری را به بازدیدکنندگان ارائه دهد که از جمله آنها می‌توان به بررسی مشکلات موجود در حوزه کارآفرینی و مشکلات حوزه صنعت اشاره کرد.


وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی به عنوان کمیته فرعی توسط این سازمان در نمایشگاه گفت: متخصصان دعوت شده توسط این سازمان در کلاس‌های برگزار شده توسط این سازمان، به صورت تخصصی روش‌های کارآفرینی و احراز شغل و طریقه راه‌اندازی و ثبت مالکیت و ... را به علاقه‌مندان آموزش دادند.


رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان مرکزی همچنین از بخش مالتی‌مدیا یاد کرد و گفت: این سازمان در این بخش با ارائه تصاویری از مشاغل گذشته، ‌روز و آینده، تنوع زمینه‌های کاری را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت.


وی با تأکید براینکه جهاد دانشگاهی از حداکثر ظرفیت خود در حوزه کارآفرینی و اشتغال استفاده می‌کند، افزود: نهادها برخاسته از بطن جامعه هستند و به همین علت می‌توانند به فعالیت مستمر خود بواسطه ارتباط عمیق با جامعه و آگاهی از مشکلات ادامه داده و مؤثر واقع شوند.


وی توجه جهاد دانشگاهی به مهارت‌محوری را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به معرفی سازمان همیاری اشتغال جهاد دانشگاهی استان مرکزی به عنوان سازمان همکار نمونه و همچنین معرفی غرفه مرکزعلمی‌کاربردی نیمور به عنوان غرفه نمونه افزود: این نهاد در نمایشگاه کارآفرینی به نحو احسن به وظیفه خود عمل کرد.

آمار بازدید: 261 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image