ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور تعداد افراد ثبت نامی کنکور 93

تعداد افراد ثبت نامی کنکور 93

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان آزمون سراسری سال ۹۳ در مرحله اول و دوم در مجموع ۹۹۲ هزار و ۸۱۵ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند.


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: در مرحله اول ثبت‌نام داوطلبان آزمون سراسری سال 93 که در روز شنبه 16 آذر سال 92 آغاز و در 29 آذر ماه پایان پذیرفت تعداد 897 هزار و 508 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 541 هزار و 904 نفر زن و 355 هزار و 604 نفر مرد هستند.

وی افزود: در مرحله دوم ثبت‌نام نیز که از سه‌شنبه 3 اسفند ماه آغاز شده و با در نظر گرفتن مدت تمدید شده در چهارشنبه 14 اسفند ماه پایان می‌پذیرد تا 8 صبح امروز چهارشنبه 7 اسفند ماه 95 هزار و 307 نفر ثبت‌نام کردند.

توکلی ادامه داد: با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان در مرحله اول و دوم آزمون سراسری سال 93 تا امروز در مجموع 992 هزار و 815 داوطلب شرکت کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: همچنین داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشدند می‌توانند تا چهارشنبه 14 اسفند ثبت‌نام کرده و افرادی که اطلاعات آنها نیاز به ویرایش دارد، باید در مدت معین به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و اطلاعات خود را اصلاح کنند.

آمار بازدید: 901 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ارزو آدينه ۱۰ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

نتایج اولیه کنکورامسال نسبت به پارسال دور تراعلام شد.