ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش پژوهش‌های تخصصی بر روی زبان تاتی / تحصیل 30 هزار طلبه خارجی در جامعة‌المصطفی

پژوهش‌های تخصصی بر روی زبان تاتی / تحصیل 30 هزار طلبه خارجی در جامعة‌المصطفی

رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی از پژوهش‌های تخصصی در خصوص زبان تاتی در این فرهنگستان خبر داد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی بیش از 30 هزار طلبه خارجی در جامعة‌المصطفی تحصیل می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین زهرا غلامحعلی حدادعادل بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه بوئین زهرا با اشاره به پیشینه زبان تاتی در کشور اظهار داشت: در فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی کشور کارهای پژوهشی تخصصی در خصوص زبان تاتی صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین در این بخش از فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی اقوام و گویش‌ها و زبان‌های مختلف کشورمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روحانیت همچون چراغی روشن با حضور در هر منطقه‌ای نجات‌بخش مردم آن ناحیه می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت وجود روحانیت در قسمت‌های مختلف کشور خاطرنشان کرد: استان قزوین از جمله استان‌هایی است که پیشینه قوی در خصوص صدور علمای بزرگ در کشور را داشته است.

وی عنوان کرد: همانطور که در هر مبحث تخصصی متخصصان آن رشته فعالیتی تاثیرگذار دارند در امر دین نیز روحانیت نقشی مهم و تاثیرگذار دارد.

حدادعادل تصریح کرد: رشد حوزه‌های علمیه در کشور مدیون انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست به‌طوریکه امروز نزدیک به 500 موسسه تحقیقاتی در قم فعالیت می‌کند و بیش از 30 هزار طلبه خارجی در قم در جامعه‌المصطفی قم مشغول تحصیل علوم دینی هستند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه همه مردم و مسئولان در هر جایگاه و لباسی باید قدردان این انقلاب و شکر‌گذار نعمات خداوند باشند یادآور شد: رشد حوزه علمیه قم در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی قابل توجه و چشمگیر بوده است.

یادآور می‌شود غلامعلی حدادعادل برای حضور در یادواره شهدای سگزآباد شهرستان بوئین زهرا به استان قزوین سفر کرده و هم‌اکنون مورد استقبال رسمی مرتضی روزبه استاندار قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی وی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و همچنین روح‌الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

آمار بازدید: 289 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image