ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی کسب رتبه عالی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه

کسب رتبه عالی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه

رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه پزشکی همدان از کسب رتبه عالی توسط بسیج جامعه پزشکی دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید بهرامی‌خو در مراسم گرامیداشت بسیج جامعه پزشکی استان با گرامیداشت یاد شهدا به بازرسی از عملکرد بسیج جامعه پزشکی در سپاه اشاره کرد و گفت: کانون‌های بسیج جامعه پزشکی طبق ارزیابی‌ها در رتبه عالی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اهمیت سلامت در ادیان مختلف گفت: عموم شاغلین حوزه سلامت استان بسیجی هستند و مشتاقانه با بسیج جامعه پزشکی دانشگاه همکاری می‌کنند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان از‌ جمله فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی را شامل جذب و سازماندهی، فعالیت‌های امداد و درمان و فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانست و گفت: برگزاری جلسات ماهیانه توسط شورای بسیج جامعه پزشکی، برگزاری کارگروه سلامت با عضویت اقشار مختلف بسیج، نشست‌های فرهنگی و سیاسی و اردوهای فرهنگی توسط این مجموعه انجام شده است.

وی با بیان اینکه بسیج نیروی مخلص آماده کار است، مطرح شدن و ارائه نظرات در مورد حوزه‌های مربوط به افزایش جمعیت و ارائه طرح در مورد اقتصاد مقاومتی را خواستار شد.

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان همدان توضیحاتی در مورد تعالیم آیه 77 سوره قصص در مورد هدفگذاری در زندگی، فراموش نکردن بهره وری از دنیا، شکرگذاری امنیت و آرامش و نعمت‌ها ارائه کرد.

حجت‌الاسلام هادی افلاکیان با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه بسیجی مصداق بارز علی(ع) است گفت: حضرت امام علی(ع) تمام زندگی خود را وقف بسیج کردند و همواره الگوی بسیجیان هستند.

وی با بیان اینکه همه افراد شاگردان مکتب علی ابن ابیطالب و بسیجی هستند، افزود: بسیج به معنی خدمت‌رسانی همگانی است.

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان همدان در پایان قیام را به معنای ایستادگی در برابر هدف دانست و گفت: شهدا قیامتی به پا کردند و رفتند و همه ما باید رهروان راستین آنان باشیم.

آمار بازدید: 272 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image