ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار کلاهبرداری میلیونی به بهانه درج مقاله در نشریه خارجی

کلاهبرداری میلیونی به بهانه درج مقاله در نشریه خارجی

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که به بهانه درج مقاله در مجله و نشریه های خارجی اقدام به کلاهبرداری میلیونی کرده بود، خبرداد.



به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرهنگ سید محمد حسینی پور در تشریح این خبر گفت: فردی به همراه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و بیان داشت برای چاپ مقالات خود در مجلات خارجی با فردی در فضای مجازی آشنا شده که در ازای چاپ مقاله،مبلغ 16 میلیون ریال به صورت اینترنتی از وی پول دریافت کرده و پس از دریافت پول از جواب دادن به تماس های او امتنا می کند.


وی افزود: پس از تشکیل پرونده به صورت مقدماتی رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت و با جمع آوری ادله و شواهد در نهایت با گرفتن رد پول های پرداختی هویت واقعی متهم شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضایی، جهت انجام تحقیقات تکمیلی احضار شد.


رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اعترافات متهم گفت:او پس از مشاهده شواهد غیر قابل انکار جمع آوری شده توسط کارشناسان این پلیس، به جرم خود اعتراف کرد و پرونده پس از انجام مراحل تکمیلی به همراه طرفین به مراجع قضایی ارسال شد.

آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image