ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی شیوع «ویروس تقلب» در دانشگاه‌های کانادا !

شیوع «ویروس تقلب» در دانشگاه‌های کانادا !

یک استاد دانشگاه کانادایی «مانیتوبا» تایید کرده است که دانشگاه‌های این کشور به دلیل افزایش تقلب در میان دانشجویان در حال از دست دادن اعتبار خود هستند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «ریک هولی»، استاد دانشگاه «مانیتوبا» در کانادا با بیان مطلب فوق افزود: این مسئله قطعا معطوف به قبولی در یک درس با تقلب نمی‌شود بلکه در میزان کشف تقلبات و میزان و نحوه مقابله با این رفتارها شاهد یک تناقض آشکار هستیم.


بنابر مطالعه‌ای که اخیرا از سوی شبکه سی‌بی‌سی کانادا انجام شده،‌ تنها 7000 دانشجوی کانادایی در 42 دانشگاه این کشور در حد فاصل سال‌های 2012 – 2011 میلادی به دلیل تقلب، تنبیه انضباطی شده‌اند که این رقم چیزی کمتر از یک درصد از کل جمعیت دانشجویان را تشکیل می‌دهد.


دانشگاه «مانیتوبا» نیز شاهد 256 مورد تقلب بوده که این رقم یک درصد جمعیت دانشجویان این دانشگاه را تشکیل می‌دهد و از میانگین ملی این کشور بالاتر است. از سوی دیگر دانشگاه «وینیپگ» با آمار تنها 0.2 درصد، کمترین میزان تقلب را داشت. با این حال مقامات این دانشگاه از هر گونه اظهارنظری در این زمینه خودداری کرده و به انتشار خط مشی کلی این دانشگاه در پیامی روی سایتِ خود اکتفا کرده و خاطرنشان ساختند: هر دانشجویی که خلاف مقررات دانشگاه رفتار کند تنبیه خواهد شد.


به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتیز نیوز، مطالعه‌ای که در سال 2006 میلادی توسط «جولیا کریستنسن هوگس»، رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه «گوئلف» انجام شد، نشان می‌دهد که 50 درصد از دانشجویان در تقلب دست داشته‌اند که تنها کمتر از یک درصد از آنها تنبیه شده‌اند. به گفته وی میان آنچه که دانشجویان می‌گویند، تعداد دانشجویانی که در حین ارتکاب تقلب شناسایی می‌شوند و تعداد دانشجویانی که به دلیل این تخلفات اخراج یا تنبیه می‌شوند، تناقض زیادی وجود دارد.

آمار بازدید: 335 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image