ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نامه رییس دانشگاه هرمزگان به وزارت علوم

نامه رییس دانشگاه هرمزگان به وزارت علوم

رییس دانشگاه هرمزگان با اشاره به لزوم راه اندازی مرکز آموزش عالی در شهرستان میناب، بیان کرد: با راه اندازی این مرکز نیروی انسانی مورد نیاز منطقه به خصوص نیروی انسانی مورد نیاز شرق استان هرمزگان تامین می شود.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر احمد نوحه گر در حاشیه بازدید از مراکز آموزش عالی شهرستان میناب افزود: راه اندازی مرکز آموزش عالی در شهرستان میناب باعث می‌شود تا از پراکندگی و چندگانگی آموزش در این شهرستان دور شویم و بتوانیم نیاز صنعت و جامعه را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: در شهرستان میناب پتانسیل‌های زیادی از جمله کشاورزی، شیلات و نیروی انسانی وجود دارد که با راه اندازی مرکز آموزش عالی می توان به نحو احسن از این پتانسیل ها استفاده کرد.

رییس دانشگاه هرمزگان خاطرنشان کرد: توسعه آموزش عالی در شهرستان میناب موجب توسعه کیفی جنوب کشور به خصوص جنوب شرق استان هرمزگان خواهد شد.

نوحه گر تصریح کرد: باید در توسعه مراکز آموزش عالی موضوع تبدیل علم به ثروت و ارتباط صنعت و دانشگاه مورد توجه قرار گیرد تا براساس آن بتوانیم ثروت ملی را افزایش دهیم .

وی تاکید کرد: نامه مربوط به راه اندازی مرکز آموزش عالی در شهرستان میناب تدوین شده و درحال انجام فعالیت های پژوهشی در این حوزه هستیم که به زودی این نامه به وزارت علوم ارسال می شود.

آمار بازدید: 232 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image