ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی چشم طمع انگلیسی‌ها به ظرفیت بکر دانشجویی هند

چشم طمع انگلیسی‌ها به ظرفیت بکر دانشجویی هند

طی پنج سال آینده، هند بیشترین تعداد متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع آموزش عالی را خواهد داشت و انگلیسی‌ها به این بازار داغ دانشجویان خارجی چشم طمع دوخته‌اند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «شورای فرهنگی انگلیس» در گزارشی هشدار داد: دانشگاه‌های انگلیسی در صورتی که می‌خواهند از مزایای تکان خوردن بازار آموزش عالی بین‌المللی تا سال 2020 میلادی بهره‌مند شوند،‌ هند گزینه مناسبی برای آنها است.


در این گزارش آمده است، دانشگاه‌های انگلیس به جای جذب دانشجویان هندی به همکاری‌های آموزشی با این کشور پرداخته و بستری را فراهم کنند که دانشجویان و استادان انگلیسی در آنجا مشغول به تدریس و تحصیل شوند و همکاری‌های خود را از راه تحقیقات دانشگاهی افزایش دهند.


به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه گاردین، «لین هیسلوپ»، مشاور ارشد آموزشی شورای فرهنگی انگلیس در هند و نگارنده این گزارش گفت: تا سال 2020 میلادی، هند و چین 40 درصد از کل جمعیت استعدادهای فارغ‌التحصیل جهان را به خود اختصاص خواهند داد. این مسئله سبب شده تا سایر کشورها نیز به سرمایه‌گذاری در این فرصت‌های جدید ترغیب شوند و انگلیس در صورتی که نتواند در خود هند با این کشور همکاری‌هایش را افزایش دهد، این فرصت بکر را از دست خواهد داد.


دولت هند با یک برنامه پنج ساله قصد دارد آموزش عالی این کشور را با هدف ایجاد 40 میلیون ظرفیت دانشگاهی جدید و تربیت 500 میلیون دانشجو تا سال 2020 میلادی متحول کند.

آمار بازدید: 269 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image