ارتباط مستقیم با 30753 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار معیارهای قیمت‌گذاری خوابگاه‌های دانشجویی

معیارهای قیمت‌گذاری خوابگاه‌های دانشجویی

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم با بیان اینکه باید شاخص‌های یک خوابگاه خوب تعریف و احصاء شود، گفت: سطح‌بندی خوابگاه‌ها نیازمند یک طرح پژوهشی برای تعریف شاخص‌های خوابگاه‌هاست.


دکتر ناصر مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه پس از تعریف شاخص‌ها درجه کیفیت و استاندارد خوابگاه‌ها مشخص می‌شود، اظهار کرد: با انجام این طرح پژوهشی نقشه راه در این زمینه برای برقراری عدالت نسبی تدوین خواهد شد.

وی درباره نحوه قیمت‌گذاری برای خوابگاه‌ها، تصریح کرد: بحث پرداخت هزینه خوابگاه صرفا مربوط به کیفیت خوابگاه نمی‌شود، چرا که بعضا دانشجویان ما از گروه‌های درآمدی مختلفی به دانشگاه‌ها می‌آیند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم در قیمت‌گذاری میزان سطح درآمدی دانشجویان و خانواده‌های آنها را نیز لحاظ کنیم.

مطیعی در پاسخ به این سؤال که با انجام این طرح آیا قیمت خوابگاه‌های مختلف با یکدیگر تفاوت خواهند داشت، گفت: پاسخ این پرسش را نتیجه تحقیق مشخص می‌کند، آن چیزی که ما باید به آن توجه کنیم تناسب بین توانایی پرداخت دانشجویان و هزینه‌هایی است که ما برای آنها به عنوان نرخ‌گذاری اجاره بها تعیین می‌کنیم.

آمار بازدید: 199 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image