ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار وزیر علوم احکام انتصاب روسای هفت دانشگاه را صادر کرد

وزیر علوم احکام انتصاب روسای هفت دانشگاه را صادر کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سرپرستان هفت دانشگاه کشور را که ریاست آنها مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است به مدت چهارسال به عنوان رئیس دانشگاه منصوب کرد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر رضا فرجی دانا در احکام جداگانه ای دکتر محمد جواد فدایی فتح آبادی ، دکتر سعید حمیدی ، دکتر علی برخورداری ،حجت الاسلام و المسلمین دکتر عسگری دیرباز، دکتر حمید محمد زاده ، دکتر حسین سلیمی و دکتر محمد کافی را به مدت چهار سال به ریاست دانشگاههای شهید باهنر کرمان ،اراک ،علم و صنعت ایران،قم ،علم و فناوری مازندران، علامه طباطبایی و فردوسی مشهد منصوب کرد.

در حکم وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاهها آمده است: امیدوارم با سعی و اهتمام و براساس اهداف، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان دانشگاهی در جهت اعتلای نظام آموزش عالی کشور گامهای موثری بردارید.

دکتر فرجی دانا در این احکام تاکید کرده است :ضروری است در حفظ و اعمال سیاست های موثر به منظور صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انظباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خدای تعالی بکوشید.

آمار بازدید: 156 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image