ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد: افزایش رشته‌های دانشکده علوم پزشکی خلخال

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد: افزایش رشته‌های دانشکده علوم پزشکی خلخال

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل از افزایش رشته های تحصیلی در دانشکده علوم پزشکی خلخال خبر داد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر فرهاد پورفرضی در بازدید از دانشکده علوم پزشکی خلخال افزود: با بهره برداری از فاز اول ساختمان دانشکده علوم پزشکی خلخال فضای لازم برای افزایش رشته های تحصیلی در این دانشکده فراهم شده است.

وی تصریح کرد: مقدمات لازم برای راه اندازی دو رشته تحصیلی کارشناسی اتاق عمل و کارشناسی فوریت های پزشکی در دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال انجام شده است.

وی اظهار کرد: تلاش می شود رشته های تحصیلی موجود دانشکده علوم پزشکی خلخال به 12 رشته تحصیلی در آینده افزایش یابد.

وی همچنین به اختصاص دو میلیارد ریال برای بهره برداری از فاز دوم پروژه بازسازی بیمارستان 50 تختخوابی قدیم خلخال اشاره کرد و گفت: طبقه فوقانی این ساختمان با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به عنوان فاز اول ساختمان دانشکده علوم پزشکی خلخال مورد استفاده قرار می گیرد.

پورفرضی افزود: با صرف دو میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته برای اجرای عملیات فاز دوم و طبقه هم کف این ساختمان همه فضای موجود بیمارستان قدیمی خلخال در اختیار دانشکده علوم پزشکی خلخال قرار می گیرد.

وی در بازدید از آزمایشگاه مرکزی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خلخال نیز با اشاره به نیاز این آزمایشگاه به یک دستگاه اتو آنالیزر جدید با فن آوری نو افزود: برای تهیه و خرید این تجهیزات جدید یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار نیاز است و تلاش می شود این دستگاه به زودی خریداری و در اختیار دانشکده علوم پزشکی خلخال قرار بگیرد.

پورفرضی در جریان بازدید از بیمارستان 120 تختخوابی امام خمینی (ره) شهر خلخال در جریان مسائل و مشکلات بیماران و کادر درمانی قرار گرفته و نسبت به تامین تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل و نیروی انسانی مورد نیاز در بخش خدماتی این بیمارستان قول مساعد داد.

آمار بازدید: 465 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image