ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد مشاور عالی رئیس سابق دانشگاه آزاد ممنوع‌التدریس شد

مشاور عالی رئیس سابق دانشگاه آزاد ممنوع‌التدریس شد

مشاور عالی رئیس سابق دانشگاه آزاد توسط مسئولان این دانشگاه ممنوع‌التدریس شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد حسین پرکره مشاور عالی رئیس سابق دانشگاه آزاد ممنوع‌التدریس شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن تایید این خبر گفت: با تغییر فضای سیاسی کشور در خرداد 92 تغییر رئیس دانشگاه آزاد امری بدیهی و قابل پیش بینی بود و این اتفاق در یک ضرب العجل عجیب و با یک اضطرار و دستپاچگی فوق‌العاده سریع صورت گرفت.

وی ادامه داد: از همان ابتدای تغییر در دانشگاه آزاد هجمه علیه مدیران منتسب به جریان حزب‌الله با شیبی تند آغاز شد که این موضوع نیز از قبل کاملا متصور بود چرا که دو مشی مدیریتی کاملا متفاوت در مقابل همدیگر قرار داشتند.

پرکره تصریح کرد: شعارهای اعتدالی مدیران جدید و سخنرانی صاحب منصبان دانشگاه آزاد این نکته را بر اذهان عمومی کشور مستولی کرده بود که کرسی‌های آزاد فکری،کرسی‌های نظریه‌پردازی دانشجویی و انتقادات سازنده و فضای آزادی بیان از این کش و قوس‌های سیاسی دور خواهد بود و دانشجویان و اساتید در یک محیط آکادمیک و دوستانه می‌توانند نظرات انتقادی و پیشنهادی خود را مطرح کنند.

پرکره خاطرنشان کرد: اما بنظر می‌رسد اعتدال در دانشگاه آزاد بسیار زود هنگام به بن بست گفتمانی و اجرایی رسید.

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در ادامه گفت: دو روز بعداز انتصاب میرزاده، تعدادی از روسای واحدها با من تماس گرفتند و گفتند که از قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد مخصوصا معاونت فرهنگی و تشکل‌های سیاسی تحت فشار هستند لذا امکان ادامه همکاری میسر نیست، بنده نیز بدلیل اینکه ترم پایان یافته بود از دوستان تشکر کردم.

وی تصریح کرد: لکن در ترم جدید یکی از مدیران گروه یکی از دانشکده‌ها بدلیل نداشتن مدرس در درسی تخصصی از من خواست که این ترم را در آن دانشکده تدرس کنم که در پاسخ عدم تمایل خود را ابراز کردم، اما بدلیل نیاز دانشکده برای تدریس قانع شدم.

پرکره ادامه داد: بنده در ترم جاری 4 جلسه به عنوان مدرس اقدام به تدریس کردم که در روز دوم تعطیلات نوروز طی تماسی گفتند که مجددا مسئولان بلندپایه دانشگاه از تدریس شما ابراز نگرانی کردند لذا نمی‌توانید ادامه تدریس داشته باشید.

پرکره در پایان ضمن تشکر واحدهای علوم و تحقیقات بدلیل پرهیز از عملکردهای افراطی افزود: البته با توجه به شناختی که از میرزاده دارم معتقدم این شیب تند تغییر، برخلاف مشی و نظر وی است اما به هرحال مدیریت و عدم مدیریت اینگونه برخودهای رادیکالی در کارنامه رئیس جدید دانشگاه آزاد ثبت خواهد شد.

آمار بازدید: 482 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image