ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارتقای استانداردها و قوانین مسابقات روبوکاپ آزاد

ارتقای استانداردها و قوانین مسابقات روبوکاپ آزاد

رئیس کمیته ملی روبوکاپ با بیان اینکه نهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران از 18 تا 22 فروردین‌ماه برگزار می‌شود، گفت: تفاوت این دوره از مسابقات روبوکاپ با دوره‌های قبلی در ارتقای استانداردها و قوانین مسابقات است.

Tweet

مرتضی موسی خانی رئیس کمیته ملی روبوکاپ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: نهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران 2014 با حضور تیم‌های مطرح داخلی و خارجی از 18 تا 22 فروردین‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: تفاوت این دوره از مسابقات روبوکاپ با دوره‌های قبلی در ارتقای استانداردها و قوانین مسابقات است.

به گفته موسی خانی، استانداردهای مسابقات در بخش اندازه، نور و کنترل شرایط روبات‌ها در این دوره ارتقا یافته است و تعداد تیم‌های خارجی بیشتری نیز در این مسابقات شرکت دارند.

رئیس کمیته ملی روبوکاپ کشور اضافه کرد: در این مسابقات که هر سال با همکاری دانشگاه آزاد قزوین و کمیته ملی روبوکاپ ایران برگزار می‌شود، دانشگاه‌های معتبر دنیا در قالب تیم‌ها و لیگ‌های مختلف در زمینه علم رباتیک با یکدیگر رقابت می‌کنند به طوریکه تاکنون برای حضور در این مسابقات، در حدود 270 تیم داخلی و 38 تیم خارجی اعلام آمادگی کرده‌اند و ثبت‌نام از تیم‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بیش از 300 تیم از کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند به طوریکه در حال حاضر در بین شرکت کنندگان در این مسابقات تیم‌هایی از دانشگاه‌های معتبر کشور مانند دانشگاه آزاد قزوین، صنعتی امیر کبیر، فردوسی مشهد، علم و صنعت، شهید بهشتی، خواجه نصیر طوسی، علوم و تحقیقات تهران، صنعتی شیراز، دانشگاه های آزاد اسلامی واحد تهران شمال، تهران مرکز، تهران جنوب و یزد حضور دارند و از تیم‌های خارجی نیز تیم‌هایی از دانشگاه‌های معتبر دنیا همچون شانگ های، برلین، فرانسیسکوی کلمبیا، آمستردام، استنفورد، نیپون ژاپن و ملی مکزیک شرکت کرده‌اند.

موسی‌خانی عنوان کرد: همچنین در این مسابقات، دستاورردهای جمهوری اسلامی ایران در بخش خودروهای الکتریکی، خورشیدی و موتورهای الکتریکی عرضه می‌شود.

آمار بازدید: 236 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image