ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دبیرعلمی و ناظر جشنواره قرآنی دانشگاه جامع منصوب شد

دبیرعلمی و ناظر جشنواره قرآنی دانشگاه جامع منصوب شد

سلیمان عباسی به­عنوان دبیرعلمی و ناظر جشنواره قرآنی دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، حمیدرضا میرزایی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع، سلیمان عباسی را به عنوان دبیر علمی و ناظر دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: با استعانت از درگاه ایزد منّان و با توجه به تعهّد، تخصّص و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «‌ دبیر علمی و ناظر جشنواره قرآنی دانشگاه جامع علمی کاربردی » منصوب می­نمایم.

با عنایت به اینکه این جشنواره در سه سطح دانشجویان، کارکنان، مدرسان و اعضای هیأت علمی برگزار می­‌شود، امیـد است با توکل به خــدواند متــعال، زیر سایه قـــرآن و اهل بیت(ع)، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

گفتنی است جشنواره قرآن و عترت دانشگاه، امسال در سه سطح دانشجویان، مدرسان و کارکنان برگزار می­شود که در سطح دانشجویان در شش بخش شفاهی، کتبی، ادبی، هنری، پژوهشی و فنآوری؛ در سطح مدرسان و کارکنان در سه بخش شفاهی، کتبی و پژوهشی در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می­شود که هم اکنون علاقه­مندان می­توانند از طریق سایت اصلی دانشگاه www.uast.ac.ir ثبت نام کنند.

آمار بازدید: 201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image