ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی «دانشگاه‌های یتیم» در ویتنام

«دانشگاه‌های یتیم» در ویتنام

بسیاری از دانشگاه‌های ویتنام طی سال‌های اخیر بدون رئیس اداره می‌شوند و برخی دیگر نیز با مشکلاتی نظیر حفظ اجباری روسای کنونی و پا به سن گذاشته، تغییر مداوم و حتی انتخاب روسای بی‌کیفیت مواجه هستند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ دانشگاه «هاهوآ تی‌ین» یکی از دانشگاه‌های ویتنام است که با سرمایه مردمی و در استان «ها نام» این کشور تاسیس شده است. این دانشگاه طی سه سال اخیر بدون رئیس اداره شده‌ است. این دانشگاه از بدو تاسیس خود در سال 2007 تا سال 2011 میلادی چهره چهار رئیس را به خود دیده که هر چهار نفر از سوی مقامات استانی «ها نام» تایید شده بودند اما سرانجام هر یک از آنها این دانشگاه را ترک کردند. عمر فعالیت هیچ‌یک از این رؤسا طولانی نبود. برخی از آنها حدود دو سال بر مسند ریاست این دانشگاه تکیه زدند در حالی که عمر ریاست برخی از آنها حتی به دو هفته هم نرسید. در این میان تعدادی نیز به صورت غیر رسمی ریاست این دانشگاه را عهده دار شدند اما پس از مدت اندکی این دانشگاه را ترک کردند.


به گزارش ایسنا به نقل از ویتنام نت بریج، از سال 2011 میلادی که آخرین رئیس نیز این دانشگاه را ترک کرد افراد بسیاری به قصد انجام فعالیت به این دانشگاه آمدند اما هیچ‌یک از آنها به دلیل اینکه تاب و توان برعهده گرفتن چنین شغل دشواری را نداشتند به سمت ریاست این دانشگاه منصوب نشدند.


علاوه بر دانشگاه «هاهوآ تی‌ین» می‌توان به دانشگاه‌های «ثان دونگ» و «تان تائو» اشاره کرد که هر یک برای مدتی بی‌سرپرست ماندند.

بنا بر قوانین جاری ویتنام، روسای دانشگاه‌ها باید کمتر از 70 سال سن داشته باشند در حالی که در برخی موارد سن بعضی از آنها از مرز 80 سال نیز می‌گذرد.

آمار بازدید: 176 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image