ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی نحوه استرداد خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران به ایران

نحوه استرداد خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران به ایران

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: طبق توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده دانشگاه علوم پزشکی تهران هر ساله تا سال 97 تعدادی از خوابگاه‌های این دانشگاه را استرداد می‌کند.



دکتر محقق در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره وضعیت خوابگاه‌هایی که طبق توافق با دانشگاه ایران در اختیار دانشجویان دانشگاه تهران قرار داده شده است تصریح کرد: با توجه به اینکه تنها 10 درصد مالی سال تحصیلی 90- 91 به دانشگاه ایران انتقال داده شد دانشگاه علوم پزشکی تهران خوابگاه کافی برای اختصاص به دانشجویان را نداشت.


وی با اشاره به کسری سه میلیارد تومانی معاونت دانشجویی در سال 92 اظهار کرد: عملکرد مالی این معاونت در سال گذشته 23 میلیارد و 700 میلیون تومان بود که از این میزان معاونت سه میلیارد تومان کسری بودجه دارد.

وی با بیان اینکه اعتبار مصوب برای معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال گذشته 17 میلیارد تومان بود، اظهار کرد: مابه‌التفاوت هزینه‌ها و اعتبارات اولیه تاکنون از سایر بخش‌های درآمدی معاونت دانشجویی، کمک‌های مالی دانشگاه و وزارت بهداشت به دست آمده است.


محقق با بیان اینکه هزینه‌های معاونت دانشجویی حدود 25 میلیارد تومان بوده است که در سال 92 به 23 میلیارد و 700 میلیون تومان کاهش پیدا کرد

، افزود: یک میلیارد تومان از این میزان کاهش هزینه مربوط به صرفه‌جویی بخش معاونت دانشجویی است.


معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین خاطرنشان کرد: بخش دیگری از این کاهش هزینه به دانشجویان و کارکنانی مربوط می‌شود که در پنج ماهه پایان سال 92 به دانشگاه علوم پزشکی ایران انتقال داده شدند و حقوق خود را از ابتدای آبان ماه از این دانشگاه دریافت می‌کردند.


وی با تاکید بر اینکه بعضی از ورودی‌های 92 دانشگاه علوم پزشکی ایران تحت پوشش خدماتی دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار گرفته بودند که این امر مقداری هزینه‌های معاونت دانشجویی را افزایش داد گفت: این دانشجویان در حالی که از آبان ماه امسال به طور رسمی مستقلا دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران به حساب می‌آمدند اما به دلیل اینکه کارت دانشجویی و تعذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران را دارند تا اواخر دی ماه از خدمات این دانشگاه استفاده می‌کردند.

آمار بازدید: 210 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image