ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی توزیع 25 هزار بسته مهرانه بین دانش آموزان زلزله زده کشور (26 شهریور 91)

توزیع 25 هزار بسته مهرانه بین دانش آموزان زلزله زده کشور (26 شهریور 91)

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی 25 هزار بسته مهرانه بین دانش آموزان مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله توزیع می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن فقیه صبح یکشنبه در کنگره رباتهای نجاتگر در گرگان افزود: این بسته ها، شامل لوازم التحریر، کوله پشتی و تجهیزات اولیه خواهد بود.

وی از ارسال 116 مقاله به اولین کنگره امداد و نجات رباتهای نجاتگر در گلستان خبر داد و گفت: از این تعداد، 40 مقاله پذیرفته شد.

وی اظهار داشت: جوان ایرانی به هر صحنه ای که ورود کند، حرف اول را می زند و امیدارم شروع این کار ما را به نتایج و دستاوردهای خوبی در کشور برساند.

وی عنوان کرد: این کار هلال احمر برای نجات جان انسانها و در راستای منشور هلال احمر است که قسمتی از آیه شریفه قرآن کریم است.

علم در بحرانها عقب است

فقیه گفت: باید از همه دانش و فناوری برای نجات جان انسانها استفاده کنیم و در این زمینه در بحرانها، علم تاحدی عقب است و نتوانستیم با همه پیشرفتهای علمی، دستگاهی بسازیم که به عنوان نمونه زلزله را پیش بینی کند.

وی افزود: در نجات جان انسانها به پیشرفتهای زیادی رسیدیم و این کنگره، قدم آغازین و موثری است که در سال تولید ملی از فناوریهای نوین برای نجات جان انسانها بهره گیریم.

ایران پیشرفته ترین کشور از نظر امداد و نجات

فقیه یادآورشد: از نظر امکانات امداد و نجات، جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان است ولی علم در این زمینه نتوانسته قدمهای خوبی در جهان بردارد.

وی عنوان کرد: نکته دیگر درباره کنگره رباتهای نجاتگر این است که وقتی جوانان وارد عمل می شوند، می توان با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را داشت.

رئیس جمعیت هلال و احمر تاکید کرد: در امداد و نجات نیاز به فناوریهای نوین داریم ودبیرخانه دائمی آن در گلستان راه اندازی می شود.

فقیه گفت: وقتی اولین ربات جان اولین انسان را نجات داد می توانیم درک کنیم که زحمات این کنگره به ثمر نشسته است و زمانیکه فناوریها در حوادث بکار گرفته شود، نتیجه بخش خواهد بود

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: پشتوانه این دبیرخانه در گلستان شرکت های دانش بنیان می توانند باشند و 400 هزار دانشجو در 800 کانون دانشجویی هلال احمر تحصیل می کنند.

کلنگ زنی 12 اردوگاه امداد و نجات

فقیه گفت: 12 اردوگاه امداد و نجات کلنگ زنی شد که اولین اردوگاه امروز در شهر دلند استان گلستان افتتاح می شود.

وی یادآورشد: این تعداد اردوگاهها، همزمان می توانند پذیرای 10 هزار نفر در کشور باشند و 500 هزار نفر از جوانان از خدمات هلال احمر استفاده می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: برای اولین بار سازمان جوانان وارد بحث امداد و نجات شده است.

کلمات کلیدی: دانش آموزان زلزله زده، کمک به دانش آموزان زلزله زده، توزیع بسته های مهرانه بین دانش آموزان زلزله زده

آمار بازدید: 280 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image