ارتباط مستقیم با 30753 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ارتقای رتبه مالی دانشگاه آزاد جیرفت به دوم منطقه‌ای

ارتقای رتبه مالی دانشگاه آزاد جیرفت به دوم منطقه‌ای

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: ارتقای رتبه مالی این دانشگاه از 16 منطقه‌ای به رتبه دو منطقه هفت ارتقا یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، یعقوب حاتمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت تنها واحد دانشگاه‌های آزاد استان کرمان است که درآمد حاصل از منابع غیر شهریه آن بیش از یک‌میلیارد ریال در سال 92 بوده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ معادل بیش از 10 درصد مجموع درآمد شهریه این واحد است، بیان داشت: خدمات رفاهی، آموزشی، عمرانی و ... دانشگاه از منابع درآمدی غیر شهریه بهره‌مند می‌شوند.

حاتمی ابراز داشت: فروش مرکبات مزرعه آموزشی و تحقیقاتی خضرآباد 637 میلیون تومان، اجاره 16 واحد گلخانه به میزان 121 میلیون تومان، فروش محصولات خرما 31 میلیون تومان، فروش محصولات مزرعه دلفارد و ...از جمله منابع درآمدی غیر شهریه این واحد هستند.

وی عنوان کرد: این واحد برنامه‌ریزی دارد، درآمدهای غیر شهریه دانشگاه را به بیش از 15 درصد درآمدهای شهریه از طریق ایجاد منابع درآمدی جدید و ارتقای کیفیت منابع درآمدی قبلی افزایش دهد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه‌های مختلف که با پشتیبانی سریع و مؤثر مالی انجام شده است، همراه با افزایش انضباط مالی و اداری و اهتمام جدی به آیین‌نامه‌ها، مصوبات و مقررات سازمانی بوده است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: این اقدامات ارتقای رتبه مالی این دانشگاه از 164 کشوری در سال 1388 به 13 کشوری در سال 91 بوده است، همچنین رتبه این واحد از 16 منطقه‌ای به رتبه دو منطقه هفت ارتقا یافته است.

آمار بازدید: 201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image