ارتباط مستقیم با 30699 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد بازدید کمیته آموزش عالی مجلس از مجتمع ولیعصر و دانشکده هنر دانشگاه آزاد

بازدید کمیته آموزش عالی مجلس از مجتمع ولیعصر و دانشکده هنر دانشگاه آزاد



اعضای کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) از دانشکده روانشناسی و علوم انسانی مجتمع ولیعصر و دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد بازدید کردند.




جواد هروی با بیان این مطلب به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: در این بازدید با برخی از اساتید و دانشجویان نیز گفت‌وگو‌هایی انجام شد و نقاط ضعفی که در برخی دانشکده‌های وجود داشت مورد ارزیابی قرار گرفت.



وی افزود: در حال حاضر علی‌رغم اقداماتی که برای تجهیز دانشگاه‌ها و فضاهای آموزشی انجام شده است اما می‌طلبد که امکانات بیشتر و تجهیزات فنی مورد استفاده قرار گیرد.



رئیس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌هایی که اعضای هیات علمی در گفت‌وگو‌های خود با نمایندگان مجلس مطرح کردند بحث ارتقای اعضای هیات علمی و تخصیص حقوق و مزایا و همچنین بازنشستگی آنها بود که نسبت به آن نگرانی‌هایی را ابراز داشتند.



هروی با اشاره به بازدید از دانشکده هنر و معماری دانشگاه‌ آزاد نیز گفت: متاسفانه آنچه که بیشتر در این دانشکده‌ها مشهود بود استفاده از ساختمان‌های قدیمی دانشکده بود که نیاز داشت مرمت و نوسازی شود.





به گفته وی در دانشکده هنر و معماری تعدادی از دانشجویان به موضوعاتی از قبیل برگزاری امتحانات و عدم امکانات درخور در مورد کلاس‌های موسیقی و هنری خود اشاره داشتند.



این عضو کمیسیون آموزش مجلس در پایان اظهار کرد: ضعف هیات علمی در بخش تحصیلات تکمیلی که البته قابل جبران است، پراکندگی مجتمع‌های دانشگاهی، ارتقای اعضای هیات علمی و... از مهمترین مسائلی بود که در این بازدید مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

آمار بازدید: 222 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image