ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار چاپ کتاب شهدای دانشجوی زنجان/ برگزاری دوره‏های اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‏های استان

چاپ کتاب شهدای دانشجوی زنجان/ برگزاری دوره‏های اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‏های استان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شناسایی پتانسیل‎‎های اقتصادی که مغفول مانده است، امسال دوره‎های اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‏های استان برگزار می‎شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، "عباس بابایی" در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای شعار مهمی که مقام معظم رهبری برای سال‌جاری انتخاب کرده‎اند، بسیج دانشجویی استان، برنامه‌‏های گوناگونی را پیش‎بینی کرده است که با توجه به ظرفیت دانشگاه‌ها به عنوان محل حوزه قشر آگاه و بیدار جامعه که توان تاثیرگذاری، موج‎سازی و فرهنگ‌سازی را دارد، با توان هرچه تمام اجرا خواهد شد.

وی افزود: در زمینه اقتصادی نیز دانشگاه با توجه به توان و بضاعتی که در زمینه فرهنگ‎سازی دارد وارد عرصه خواهد شد و با تبیین منافع و مزایای اقتصاد مقاومتی که مهم‌ترین آن عدم وابستگی کشور و خروج از تحریم دشمن است در این حوزه فعالیت خواهد کرد.

بابایی تصریح کرد: جامعه دانشگاهی آگاه، با بررسی نقاط قوت و ضعف و ارایه پیشنهاد برای بهبود شرایط در زمینه پتانسیل‌هایی که مغفول مانده است، می‏‌تواند نقش مهمی داشته باشد که در راستای این هدف بسیج دانشجویی استان زنجان اقدام به برگزاری نخستین دوره اقتصاد مقاومتی در دو دوره شهری و روستایی می‏کند.

این مسئول تاکید کرد: در این دوره تلاش برای یافتن ظرفیت‏‌های حوزه شهر و روستا در زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی به ویژه برای جوانان در دستور کار قرار دارد.

بابایی خاطرنشان کرد: در مقوله فرهنگ نیز امسال را به نام شهدای دانشجو نام‎گذاری کردیم که کنگره شهدای دانشجو با هدف گرامی‌داشت 34 شهید دانشجو و 3 هزار شهید استان برگزار خواهد شد.

وی، از چاپ کتاب شهدای دانشجو خبر داد و گفت: برنامه‎های مفصلی در زمینه معرفی شهدای دانشجو به جامعه دانشگاهی و عموم مردم ارایه خواهد شد.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: در حوزه نشان دادن واقعیت‎های فرهنگی جامعه و نشان دادن تلاش دشمن در جهت تغییر باورهای اصیل فرهنگی ما، سبک زندگی دانشجویی و همچنین سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز در دستور کار قرار دارد.

بابایی خاطرنشان کرد: در نشان دادن زوایای مغفول اقتصادی بیش از 100 روستای بزرگ و با شاخصه محرومیت استان که در صورت توجه می‎توان از توان بالای تولید آن‎ها استفاده کرد، تحت آموزش قرار می‎گیرند، زیرا در حال حاضر بسیاری از روستاهای ما کارکرد اصلی خود را از دست داده و به جای تولید، مصرف‌کننده شده‎اند.

این مسئول تاکید کرد: در سطح کلان کشور باید ظرفیت‎های موجود مورد توجه قرار گیرد، به ویژه در عرصه صادرات نفت، با تبدیل نفت خام به تولیدات مختلف، علاوه بر ارزش افزوده بسیار چشم‌گیر آن می‎توان از ظرفیت بالای اشتغال در این حوزه استفاده کرده و شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی باشیم.

آمار بازدید: 193 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image