ارتباط مستقیم با 30623 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دهمین دوره مسابقات ملی پل‌های ماکارونی در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

دهمین دوره مسابقات ملی پل‌های ماکارونی در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

دهمین دوره مسابقات ملی پل‌های ماکارونی ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دهمین دوره مسابقات ملی پل‌های ماکارونی 21 و 22 اردیبهشت‌ماه به همت انجمن علمی دانشکده عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

یوسف نیک روش دبیر دهمین دوره مسابقات ملی پل‌های ماکارونی گفت: این مسابقات در روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 14 اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در دهمین دوره مسابقات ملی پل‌های ماکارونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است، افزود: دانشجویان و دانش آموزان سراسر کشور می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

دبیر دهمین دوره مسابقات ملی پل‌های کارونی بیان داشت: این مسابقات در سه محور سازه‌های سبک، سازه‌های سنگین و زیبایی پل برگزار می‌شود.

نیک روش هدف از برگزاری این مسابقه را افزایش روحیه همکاری، به کارگیری دروس تئوری در موارد عملی، ایجاد روحیه رقابت سالم، طراحی معماری در عین توجه به موارد عملکردی و ایجاد دید زیبایی شناسی در بین دانشجویان و دانش آموزان عنوان کرد.

وی با اشاره به روند برگزاری مسابقه پل‌های ماکارونی گفت: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقه باید با استفاده از ماکارونی و چسب سازه‌هایی را طراحی کرده و بسازند که این سازه بتوانند نیرویی چندین برابر وزن خود را تحمل کنند.

شایان ذکر است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دهمین دوره مسابقات ملی پل‌های ماکارونی می‌توانند به نشانی اینترنتی spbridge.aut.ac.ir مراجعه کنند.

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image