ارتباط مستقیم با 30761 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برگزاری همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری

برگزاری همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری

پانزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفتمین جشنواره آموزشی شهید مطهری از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت طی روزهای 9 تا 11 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، این همایش در راستای اهداف و برنامه های معاونت آموزشی و در 10 محور شامل: عدالت آموزشی و اقتصاد آموزش، انتظارات جامعه از نظام آموزش علوم پزشکی، دانشگاه های فردا و آینده علوم پزشکی، روش های نوین پذیرش دانشجو، مسیر های متنوع ارتقاء اعضاء هیئت علمی، بیمارستان های آموزشی به عنوان یک مؤسسه آموزشی، آسیب شناسی نظام ادغام آموزش و ارائه خدمات سلامت، نقش فناوری جدید در کیفیت آموزش، اخلاق حرفه ای، نقش اساتید الگو و ارزیابی، اعتبار بخشی و رتبه بندی آموزشی برگزار می شود.

بنا بر این گزارش هفتمین جشنواره آموزشی شهید مطهری نیز در هشت محور شامل: تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی – روشها و تکنیک های آموزشی – سنجش، ارزشیابی و اثر بخشی آموزشی – مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی – مشاوره و راهنمایی – فعالیت های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی – قوانین، مقررات و ساختارهای آموزشی و محصولات آموزشی برگزار خواهد شد.

گفتنی است: در این دو برنامه کشوری از فرآیندهای برتر آموزشی با حضور تعدادی از اساتید و دانش پژوهان علوم پزشکی سراسر کشور تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 204 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image