ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش بررسی موضوعات علمی خلیج فارس در ۵ کارگاه تخصصی

بررسی موضوعات علمی خلیج فارس در ۵ کارگاه تخصصی

دهمین همایش ملی علمی ـ پژوهشی خلیج فارس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی مصادف با روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، بابک ارسیا رئیس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و دبیر دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس گفت: دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس و با هدف گرامیداشت این روز 9 و 10 اردیبهشت ماه در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در دو بخش افتتاحیه و اختتامیه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، احمد جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسعود سلطانی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حمیدرضا طیبی ریاست جهاددانشگاهی، محمدرضا سعیدآبادی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و مسئولان عالی رتبه کشوری در سالن وزارت نفت بندرعباس برگزار می‌شود.

ارسیا هدف از برگزاری این همایش را تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای حفظ تمامیت ارضی و پاسداشت ارکان هویتی و نیز شناخت و بررسی ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خلیج فارس، دانست.

وی از سطح بالای علمی مقالات دهمین دوره همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس اظهار امیدواری کرد و افزود: در این دوره از همایش مقالات علمی پرباری به دبیرخانه ارسال شده که پس از ارزیابی توسط هیات داوران تعدادی از آن‌ها به عنوان مقالات برتر در همایش ارایه خواهند شد.

دبیر دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس با اشاره به محورها و موضوعات همایش تصریح کرد: بخش علمی این همایش در 5 پنل تخصصی با ارائه مقالات برگزیده در موضوعات باستان شناسی و تاریخ، گردشگری، فرهنگ، هنر و معماری، ابعاد سیاسی – اجتماعی و محیط زیست و جغرافیا به صورت پوستر و سخنرانی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه سنگ نگاره‌های خلیج فارس، نمایشگاه زیست محیطی و نمایشگاه عکس خلیج فارس، نمایشگاه نقشه‌های تاریخی خلیج فارس، نقالی با موضوع خلیج فارس، اجرای موسیقی سنتی خلیج فارس و تشکیل زنجیره انسانی از جاسک تا پارسیان از دیگر برنامه‌های جنبی این همایش خواهد بود.

این همایش با همکاری مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری هرمزگان، جهاددانشگاهی هرمزگان و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

آمار بازدید: 260 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image