ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور برکناری رئیس یک دانشگاه به علت گم شدن 80 دانشجو

برکناری رئیس یک دانشگاه به علت گم شدن 80 دانشجو

رئیس مرکز استان گیلان دانشگاه پیام نور از برکناری رئیس واحد آستانه اشرفیه به علت سرپیچی از یک قانون و گم شدن 80 دانشجوی دختر در ارتفاعات ماسوله، خبر داد.

مرتضی رضایی سوفی در این باره با تشریح جزئیات به خبرنگار مهر، گفت: 80 دانشجوی دختر واحد آستانه اشرفیه دانشگاه پیام نور در مقطع لیسانس برای برگزاری یک اردوی علمی به ماسوله سفر کردند.

وی ادامه داد: هر چند این اردوی علمی توسط هلال احمر واحد دانشگاهی برگزار شد و یک راهنما و چندین کارمند خدماتی دانشگاه هم با این تیم دانشجویی اعزام شده بودند اما مسئولان دانشگاه هیچ مجوزی از واحد استانی برای برگزاری این اردو دریافت نکرده بودند.

رضایی با بیان اینکه لازم است تمام اقدامات فرهنگی در واحدهای پیام نور گیلان به تایید واحد استانی برسد، تاکید کرد: واحد آستانه اشرفیه برای برگزاری این اردوی تک جنسیتی از پلیس امنیت استان گیلان مجوز دریافت کرده بود اما بدون اطلاع رسانی به مرکز اقدام به برگزاری اردوی علمی کرد.

رئیس واحد گیلان، ادامه داد: در این سفر قرار نبود دانشجویان به ارتفاعات ماسوله بروند اما با اصراری که می کنند تا حدی در ارتفاعات پیش می روند، بعد از مدتی با مه غلیظ مواجه می شوند و امکان پیشروی نداشتند؛ بنابراین در همان جایی که بودند می مانند تا مه برطرف شود و تا شب در ارتفاعات می مانند و بالاخره با کمک هلال احمر از آن شرایط خارج می شوند.

به گفته این مقام مسئول دانشگاه پیام نور گیلان، حال تمام دانشجویان خوب است و برایشان هیچ اتفاقی نیفتاده است اما رئیس واحد آستانه اشرفیه به علت این سهل انگاری و عدم دریافت مجوز لازم، برکنار شد.

رضایی خاطرنشان کرد که دانشگاه پیام نور استان گیلان جزء 5 واحد دانشگاهی برتر کشور در حوزه فرهنگی است و این بی توجهی واحد آستانه اشرفیه با اقدامات فرهنگی صورت گرفته، منافات داشت.

آمار بازدید: 180 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image