ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان در کازرون

برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان در کازرون

مدیر امور فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون از برگزاری بیست و نهمین دوره جشنواره سراسری مسابقات قرآن کریم دانشجویان در این دانشگاه خبر داد.


ابراهیم آروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: بیست و نهمین دوره جشنواره سراسری مسابقات قرآن کریم دانشجویان، مرحله دانشگاهی با حضور نفرات برتر دانشگاه‌های استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار می‌شود.

وی افزود: فایل ارسالی 167 نفر از برگزیدگان رشته‌های شفاهی شامل تلاوت تحقیق و ترتیل توسط دانشگاه‌های استان‌های منطقه 5 فرهنگی کشور شامل فارس، خوزستان، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان توسط داوران مجرب و بین‌المللی مورد ارزیابی قرار گرفته و نفرات برتر به‌زودی اعلام می‌شوند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون تصریح کرد: در بخش‌های حفظ و کتبی آزمون با نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به صورت همزمان در مرکز استان‌های منطقه 5 فرهنگی کشور روز سه‌شنبه نهم اردیبهشت ماه جاری برگزار و آثار برای داوری به دانشگاه سلمان فارسی ارسال می‌شود.

وی با اشاره به فراهم کردن تمهیدات لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات در دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: تمام بخش‌های دانشگاه به ویژه تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های‌های فرهنگی دانشگاه، برای بهتر برگزار شدن این مسابقات مشارکت فعال دارند.

آروند اضافه کرد: تاکنون کمیته‌های فرهنگی، روابط عمومی و تبلیغات، نظارت و ارزیابی، پشتیبانی، پذیرش، پذیرایی و اسکان، ایاب و ذهاب، امور اداری و مالی تشکیل شده‌اند که مشغول فراهم کردن مقدمات مسابقه هستند.

دبیر اجرایی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان منطقه 5 فرهنگی کشور در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ که بتوانند با برگزاری این برنامه گامی کوچک در راستای فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس بیشتر دانشجویان با کلام الهی و همچنین نشر فضای معنوی و عطرآگین قرآن در محیط دانشگاه که همواره مورد اهتمام مقام معظم رهبری بوده است، بردارند.

وی در پایان بالا بردن سطح فرهنگ قرآنی در دانشگاه و ایجاد انس بیشتر دانشجویان با مفاهیم قرآن و شناسایی استعدادهای برجسته قرآنی را از جمله اهداف این مسابقات عنوان کرد.

آمار بازدید: 165 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image