ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد واحدهای پزشکی دانشگاه آزاد در سطح متوسط میان دانشگاه های پزشکی کشور قرار دارند

واحدهای پزشکی دانشگاه آزاد در سطح متوسط میان دانشگاه های پزشکی کشور قرار دارند

رییس مرکز توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه حوزه علوم پزشکی نیازمند اعتبار بخشی داخلی و بین المللی است.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر جبرائیل نسل سراجی در نشست مدیران حوزه علوم پزشکی و روسای دانشکده های پزشکی، به ارائه نکاتی درباره مسائل آموزشی درواحدهای مختلف پزشکی پرداخت و گفت: در حال حاضر 35 رشته پزشکی در 87 واحد در مقاطع مختلف تحصیلی وجود دارد، با توجه به گستردگی رشته ها و واحدها نیاز است برفرآیند آموزشی در مقاطع مختلف دقت شود.

وی با بیان این که واحدهای پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، در سطح متوسط میان دانشگاه های پزشکی کشور قرار دارند، افزود: این سطح علمی برای اعتبار بخشی بین المللی کافی نیست.

وی با اشاره به نبود نظارت کافی بر عملکرد اعضای هیات علمی، گفت: برای توسعه کیفی در حوزه پزشکی نیاز است که نظارت بیشتری بر فعالیت دانشجویان پزشکی نیز صورت گیرد.

نسل سراجی در ادامه با طرح این سوال که چرا باید به دنبال اعتبار بخشی باشیم، گفت: بررسی بهترین دانشگاه های دنیا نشان می دهد که آنها اعتبار بخشی داخلی و بین المللی برای آنها صورت می گیرد.

وی راهکار اعتبار بخشی بین المللی را افزایش منابع علمی در دانشکده ها، دسترسی به اینترنت، چاپ مقالات در مجله های معتبر دانست.

انتهای پیام

آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image