ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی اتاق ایران در دانشگاه اسلامی مسکو تاسیس می شود

اتاق ایران در دانشگاه اسلامی مسکو تاسیس می شود

به منظور آشنایی عمیق تر دانشجویان دانشگاه اسلامی مسکو با آموزه ها و اندیشه های دانشمندان و علمای ایرانی، اتاق ایران در اين دانشگاه تاسیس می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دمیر خیرالدین اف رئیس دانشگاه اسلامی مسکو با حضور در محل رایزنی فرهنگی ایران در روسیه با سید حسین طباطبایی سرپرست رایزنی، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، خیرالدین اف با ارج نهادن به فعالیت های رایزنی فرهنگی كشورمان در راستای حمایت از برنامه های نهادهای اسلامی این کشور ، گسترش همکاری های علمی و دانشگاهی بین حوزه های علوم دینی ایران و نهادهای متولی آموزش علوم اسلامی در روسیه را در تقویت بنیان های علمی و فکری علمای اسلامی روسیه موثر و ثمربخش خواند.

وی با اشاره به ضرورت آشنایی عمیق تر دانشجویان دانشگاه اسلامی مسکو با آموزه ها و اندیشه های دانشمندان و علمای ایرانی، تاسیس اتاق ایران در دانشگاه اسلامی مسکو را گامی مهم در این راستا دانسته و با برشمردن فعالیت های کشورهای عربی و ترکیه در حوزه آموزش علوم اسلامی در روسیه، زمینه راه اندازی این مرکز در دانشگاه متبوع خود را بسیار مساعد خواند.

طباطبایی آمادگی رایزنی فرهنگی كشورمان برای تاسیس اتاق ایران در این دانشگاه را اعلام کرد.

همچنین مقرر شد اتاق ایران در دانشگاه اسلامی مسکو برای آغاز سال تحصیلی آینده (سپتامبر 2014) تاسیس و با آموزش زبان فارسی فعالیت خود را آغاز کند.

آمار بازدید: 221 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image