ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه یکی از گزینه‌های مورد تأیید برای ریاست دانشگاه تربیت مدرس هستم

یکی از گزینه‌های مورد تأیید برای ریاست دانشگاه تربیت مدرس هستم

یکی از گزینه های ریاست دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به این سوال که آیا در صورت پیشنهاد ریاست دانشگاه را قبول می کنید گفت: دعا کنید بتوانیم خدمت کنیم.

برات قبادیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه وی به عنوان گزینه‌ نهایی ریاست دانشگاه تربیت‌مدرس مطرح است گفت: در دولت دکتر روحانی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعلی، در ارتباط با عزل و نصب ها تلاش شده نظر اکثریت هیات علمی اخذ شود.

وی ادامه داد: و یا اگر شرایط طوری نبود که بتوانند نظر اکثریت اعضای هیات علمی را دریافت کنند، نظر استادانی را که در اصل مورد اعتماد اکثریت هیات علمی هستند را جویا می شوند و گزینه هایی را مطرح می کنند که مورد اعتماد هستند.

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس افزود: در دانشگاه تربیت مدرس نیز هیات علمی دانشکده‌های مختلف گزینه‌های متفاوتی را پیشنهاد داده اند و بنده نیز یکی از این گزینه‌ها هستم.

وی در خصوص تماس وزارت علوم با وی برای قبول تصدی ریاست دانشگاه تربیت مدرس گفت: وزارت علوم تحقیقات و فناوری تا کنون هیچ تماسی دراین رابطه با من نداشته است.

قبادیان درخصوص اینکه درصورت پیشنهاد ریاست دانشگاه تربیت مدرس آیا آن را می پذیرید گفت: دعا کنید بتوانیم خدمت کنیم.

به گزارش مهر، برات قبادیان، جعفر توفیقی، یعقوب فتح‌اللهی و فتح‌الله امی از اعضای هیات‌علمی دانشگاه تربیت‌مدرس هستند که به عنوان گزینه‌های ریاست دانشگاه تربیت‌مدرس نام برده می‌شود.

آمار بازدید: 173 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image