ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی آغاز به کار مرکز علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر در آینده نزدیک

آغاز به کار مرکز علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر در آینده نزدیک

رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان با تاکید بر اینکه رشته‎های مراکز دانشگاه علمی‌کاربردی متناسب با نیازهای استان است، از آغاز به کار مرکز علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه زنجان، محمد فتحی صبح امروز دوشنبه در نشست مطبوعاتی، گفت: 17 اردیبهشت‌ماه امسال با حضور رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی کشور و دیگر مسوولان استانی، پروژه‎های عمرانی این دانشگاه افتتاح و همچنین از 25 نفر مدرس برتر این دانشگاه در این مراسم تجلیل خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم مجتمع فرهنگی، کارگاهی و ورزشی ابهر که خردادماه سال 90 کلنگ‌ز‌نی شده بود با 3450 مترمربع زیربنا در4 طبقه با یک میلیارد و 537 میلیون تومان هزینه از محل درآمد خود مرکز و ساختمان ستادی مرکزی و مرکز تربیت مدرس در 4700 مترمربع زیربنا با 3 میلیارد و 530 میلیون تومان اعتبار و 200 میلیون اعتبار برای تجهیز در 6 طبقه افتتاح خواهد شد.

رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی‌کاربردی استان زنجان با 16 مرکز و 124 کد رشته که شامل 78 کد رشته کاردانی و 46 کد رشته کارشناسی است، مشغول فعالیت است که یک مرکز جدید نیز از مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده و در مرکز جدید نیز در دستور کار قرار دارد که در آینده نزدیک مرکز علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر با همکاری اداره‌کل فرهنگ ارشاد اسلامی آغاز به کار خواهد کرد و رشته‎های آن مبنی بر نیاز استان تعیین خواهد شد، زیرا هیچ‌گاه رشته‎ای به مراکز تحمیل نشده است و رشته‎ها بر اساس تقاضای مراکز توسعه می‎یابند.

وی اظهار کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری، علم، اقتصاد و فرهنگ به عنوان مهم‏ترین اهداف بیان شده‎اند که موضوع فرهنگ اساسی‌‏ترین این اهداف است، لذا اگر فرهنگ در مقوله‎های مختلف مانند مسایل عمومی جامعه، اقتصاد، صنعت، کشاورزی، سیاست و ... توسعه یابد به موفقیت‎های بزرگی خواهیم رسید. در واقع فرهنگ یک باور اجتماعی است که مشروعیت و مقبولیت هر سیستم را تضمین می‎کند و ارزش و اعتبار آن چند برابر می‌شود.

فتحی تصریح کرد: نقش دانشگاه‎ها در تحقق اهداف مقام معظم رهبری بسیار مهم است و لذا دانشگاه باید پاسخگوی مطالبات جوانان در خصوص اشتغال باشد. همچنین علم و اقتصاد جایگاه ویژه‎ای برای گسترش رفاه عمومی و قدرت علمی دارد.

وی یادآور شد: درحوزه فرهنگی نیز جشنواره قرآنی برگزار خواهد شد که تاکنون 530 نفر از استان زنجان در این مسابقات ثبت‎نام کرده‎اند و بالاترین میزان ثبت‎نام در کشور را دارد که پس از برگزاری مرحله استانی، مرحله کشوری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 224 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image